جمعه دهم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

*سرمربی ایرانی مربی تیم ملی فوتسال عراق شد...

* ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که جز ۱۰ مربی برتر فوتسال جهان است، سرمربی تیم ملی فوتسال عراق شد.

*سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در قطر مورد جراحی قرار گرفت، از اینکه مدیران باشگاه هیچ سراغی واحوالی از او نمی پرسند، شدیدا با انتقاد خود مدیر باشگاه پرسپولیس را به چالش کشاند.

*باشگاه پدیده مشهد، امروز شکایت خود را از پرسپولیس مبنی بر بدهی پرسپولیس به این باشگاه در فیفا و ا.اف.سی ثبت خواهد کرد.

* شکایت باشگاه نساجی روی دو بازیکن خارجی استقلال که اعتقاد دارند این دو بدون داشتن ویزای حضور در ایران به صورت غیرقانونی بازی کرده اند در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ثبت شد.

* مرادمند بازیکن تیم فوتبال استقلال سرباز نیروی دریایی شد. وی پس از یک چالش بزرگ که مجبور به ترک استقلال شد پس از جدایی اش گفت: در استقلال شفاف سازی را ملاقات نکردم.

*براساس تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا از این به بعد معرفی تیم ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به اختیار فدراسیون های فوتبال هر کشوری خواهد بود. قهرمانی در لیگ یا جام حذفی با آنکه مدنظر قرار دارد، اما ملاک اصلی  نیست و بلکه انتخاب نهایی برعهده فدراسیون فوتبال هر کشور آن به کنفدراسیون فوتبال شرط نهایی خواهد بود.

*عبدا... ویسی سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد این روزها از سوی هواداران تیم خیبر شدیدا تحت فشار قرار دارد. هواداران با شعار های خود خواهان جدایی ویسی ازتیم فوتبال  خیبر خرم آباد هستند.

* می گویند بازگشت وریا غفوری به تمرینات تیم استقلال به در خواست مجیدی انجام شده است، زیرا مجیدی بازی های سختش آغاز شده و بازگشت وریا می تواند به لحاظ روحی کمک حال تیم استقلال باشد. مجیدی سه بازی بزرگ پیش رو دارد. بازی با گل گهر دیدار با نفت آبادان و منصور و دربی و ملاقات با گل محمدی. دیدار با سپاهان فعلا نزدیک نیست.

نویسنده: اکبر عزیزی