چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
تایید برنامه های عطایی برای تیم هراز؛

همچنان در راه ورزش حرفه ای

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال همچنان در زادگاهش می ماند و برای ارتقای والیبال آمل برنامه ریزی می کند. برنامه های وی مورد تایید مدیر باشگاه هراز برای ادامه تیمداری در سطح والیبال حرفه ای مورد تایید قرار گرفته است. در این نشست مالک باشگاه لبنیات هراز آمل بر تداوم حضور در لیگ برتر والیبال با اتکا به بازیکنان جوان تاکید کرد.

مهندس بزرگمهر دادگر در نشست با مدیر، سرپرست و سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز امل از تلاش اعضای تیم در رقابت های لیگ ۱۴۰۰ قدردانی کرد و گفت: کسب عنوان دومی در مرحله مقدماتی لیگ برتر نشان داد که می توان با تکیه بر جوانان نتیجه خوبی گرفت. شاید کمتر کسی فکر می کرد در حضور تیم هایی که به لحاظ هزینه و بازیکنان مطرح شرایط بهتری داشتند، تیم هراز آمل بتواند به عنوان تیم دوم به مرحله پلی آف صعود کند. نمایش خوب تیم به خصوص در دور بازگشت فراتر از انتظار بود. البته بازی های پلی آف شرایط خاص خودش را دارد. اگر برخی اشتباهات فردی نبود، الان جزو چهار تیم نیمه نهایی بودیم. برای ما پرونده لیگ برتر بسته شد و از امروز به فکر لیگ ۱۴۰۱ هستیم و من آقای بهروز عطایی و کادر فنی می خواهم همانند امسال، جوانگرایی و میدان دادن به ستاره های جوان را در دستور خود قرار دهند.

در این جلسه بهروز عطایی ضمن گزارشی از عملکرد تیم در لیگ ۱۴۰۰ برنامه های خود را برای فصل پیش رو ارائه داد که کلیات آن مورد پذیرش حاضرین در جلسه قرار گرفت.

در این نشست، انوشیروان دادگر مدیر و محمد شعبانپور سرپرست باشگاه نیز حضور داشتند.

ناگفته نماند که مازندران سوای هراز و هورسان رامسر یک صحنه دیگر لیگ برتری را ظرف دو، سه روز آینده به دست خواهد آورد و این فرصتی ایده آل برای ورزش استان و فدراسیون والیبال است که از سرمایه گذاری بخش های خصوصی به ویژه هراز استقبال کند. رشد والیبال ما در گروی سرمایه گذاری و حمایت بخش های غیردولتی است.