پنجشنبه نهم فروردین ماه
پیروزی بزرگ پیکان و شهداب؛

بازی ادامه دارد...

دیروز تیم های پیکان و شهداب یزد کولاک کردند و با کسب دو پیروزی سه بر صفر تمام پیش داوری ها را خط بطلان کشیدند. در شرایطی که انتظار کارشناسان طولانی شدن دو مسابقه نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حداقل به مدت 5 ساعت بود، کل دو مسابقه 274 دقیقه تمام شد.

پیکان در روزی که تاکتیک حرف اول و آخر آن بود، سپاهان را غافلگیر کرد. خودروسازان در تمامی پست ها عالی بودند. دو پاسور باتجربه و زیرک توپگیری های دیدنی پوریا فیاضی، پختگی پوریا یلی در قطر پاسور و شجاعت پیمان اکبری سرمربی پیکان در بکارگیری جوانانی چون شایان شاهسوند همه چیز را به کام مردان پیکان شیرین کرد. اما این تازه 50 درصد مسیر رسیدن به فینال است. سپاهانی ها به حتم برای بازی برگشت فردا تدابیر تازه ای می اندیشند. در مسابقه دوم شهداب یزد هم در تمام پست ها تماشایی ظاهر شد. خوب سرویس زد و در دفاع بهتر از حریف عمل کرد و توپگیری های محمدرضا مکمل تلاش جمعی این تیم بود. وقتی که سرعتی زن های فولاد سیرجان از کار افتادند تمام تمرکز یزدی ها معطوف به زدن سرویس به دست قلیزاده و ایجاد سد مقابل آلکس بود که به خوبی جواب داد. این تیم فردا باید مقابل سیرجان زخم خورده قرار بگیرد. باید دید که به قول شاعر: «فردا چه زاید زمان».

فردا ساعت 15:30 شهداب یزد با فولاد سیرجان ایرانیان و ساعت 18:30 سپاهان با پیکان در سالن فدراسیون والیبال نبرد خواهند کرد.

نویسنده: جمشید حمیدی