جمعه دهم فروردین ماه

اردوی تیم ملی بانوان با نگاه کمپدلی

اردوهای انتخابی تیم ملی والیبال زنان ایران از روز یکشنبه یکم اسفندماه آغاز شده است که در مراحل اول و دوم 50 بازیکن منتخب لیگ دسته یک زنان به اردو دعوت شدند. قرار است تیم ملی در بازی های آسیایی در رقابت های کشورهای همبستگی اسلامی در قونیه ترکیه شرکت کند. این تیم با نظارت سرمربی ایتالیایی تمرین می کند. امیدواریم که وی بتواند تغییرات مطلوب در تیم ملی به وجود بیاورد.

تمرینات گروه نخست از روز یکشنبه یکم اسفندماه با حضور 26 بازیکن از 10 تیم لیگ دسته یک آغاز شد به مدت دو روز ادامه داشت. تمرینات گروه دوم که شامل 24 بازیکن از 12 تیم بود نیز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفند پیگیری شد.

سرمربی تیم ملی زنان سپس بازیکنان منتخب لیگ برتر زنان را به اردو دعوت کرد و 16 بازیکن در سومین مرحله تمرینات انتخابی شرکت کردند که تمرینات خود را از نهم تا دوازدهم اسفندماه در کمپ چمران انجام دادند.

شبنم  علیخانی، زهرا بخشی، تهمینه درگزنی، مهسا کدخدا، منا آشفته، مهسا صابری، الهه پورصالح، آیتک سلامت، زهرا کریمی، محدثه مشتاقی، فرزانه زارعی، معصومه اسماعیلی، هاله مشتاقی، هانیه محتشمی، پوران زارع و فاطمه امینی بازیکنان شرکت کننده در این مرحله از تمرینات بودند.

الساندرا کمپدلی در مرحله چهارم اردوی انتخابی تیم ملی زنان 16 بازیکن را دعوت کرد که تمرینات این گروه از دیروز آغاز شد و تا روز سه‌شنبه 17 اسفندماه پیگیری خواهد شد.

ستایش ارشدی، زهرا قنواتی، منا آشفته، شکیلا صدری، زهرا شیری، مینا بختیار، ریحانه کریمی، نازنین علیزاده، شقایق حسن‌خانی، نگار کیانی، هانیه براتی، بهاره سلیمی‌زاده، ندا چملانیان، مهسا قادری، ستایش جبلی و فاطمه خلیلی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون آسیا، بازی‌های آسیایی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند.