پنجشنبه نهم فروردین ماه
نگاهی به هفته بیست ویکم  فوتبال لیگ برتر؛

 مجیدی و  قلعه نوعی به هم رسیدند

رقابت های فوتبال  لیگ برتر که به سمت روزهای پایانی در حرکت است، جذاب و حساس ودیدنی تر از هفته های گذشته شده است.

برخورد مجیدی با قلعه نوعی در تهران اوج بازی های هفته بیست ویکم به شمار می آید. این بازی از ان جهت حساس است که تیم مجیدی  در بازی رفت سه امتیاز باد آورده از چنگ تیم قلعه نوعی خارج کرد، اما قلعه نوعی معتقد است، آن سه امتیاز را به تیم استقلال هدیه داده بودند. اکنون این دو بار دیگر به هم رسیدند. قطعا نکات دیدنی از این بازی را شاهد خواهیم بود.

پرسپولیس در آبادان میزبان نفت این شهر است. شاگردان یحیی به دنبال فرصت هستند تا با توجه به حساسیت مسابقه استقلال با گل گهر فاصله خود را با صدر جدول به کمترین امتیاز برساند.

دیدار پیکان با نساجی هم می تواند در نوع خود جالب باشد. فولاد بر این اندیشه است تا در اهواز ذوب آهن را به زیر بگشاند و پدیده در مشهد برای تراکتور دام پهن کرده است. آلومینیوم در خانه درصدد است مقابل هوادار به بد بازی کردن خود خاتمه دهد تا از ناکامی فاصله بگیرد. سپاهان در نقش جهان مقابل فجر یک روز آرام و بدون دغدغه را آزمایش خواهد کرد تا شاگردان نویدکیا خودباوری را کاملا باور کنند. مس رفسنجان که این روزها هم خوب بازی می کند وهم خوب نتیجه می گیرد در مسجد سلیمان با نفت این شهر به میدان خواهد رفت که تیم نفت مسجد سلیمان هنوز از گرداب چالش رهایی نیافته است.

نویسنده: اکبر عزیزی