جمعه دهم فروردین ماه

صابر کاظمی در امیر کاپ قطر

صابر کاظمی قطرپاسور جوان تیم ملی والیبال ایران راهی قطر شد تا در امیرکاپ والیبال این کشور که با شرکت 10 تیم آغاز شده، حضور پیدا کند.

صابر به عضویت تیم العربی درآمد که چند سال پیش محمدرضا تندروان مربی نام آشنای ایران را روی نیمکت خود داشتند. محمود رسولی و صابر جواهری هم در العربی بازی کرده بودند. العربی و الریان دو باشگاه معتبر قطر هستند که به نوبت در جام باشگاه های آسیا شرکت کرده و العربی حتی مقام سوم باشگاه های جهان را هم دارد. این باشگاه پولدار از سال 2012 به مدت سه دوره امتیاز کلان میزبانی باشگاه های جهان را هم خریده بود. البته والیبال قطر و تمام کشورهای عربی جز پول چیزی عاید بازیکنان ایرانی نمی کند. این را بازیکنانی که پیش تر در امارات و قطر بازی کرده اند، گواهی خواهند داد.

اینکه حضور در امیرکاپ برای بازیکن خسته و آسیب دیده ای چون صابر کاظمی چقدر اهمیت و ارزش دارد، نمی دانیم اما امیدواریم که فرسوده تر در خدمت تیم ملی قرار نگیرد. هرچند که این روزها حلقه رقابت قطرپاسورها با درخشش امین اسماعیل نژاد، پوریا یلی و جوانانی همانند سعید رنجبر و محمد بربست تنگ تر از گذشته به تصویر کشیده شده است. اما انتظار داریم که صابر کاظمی را همانند جام ملت های آسیا، عقاب آسا در اختیار داشته باشیم.

نویسنده: جمشید حمیدی