جمعه دهم فروردین ماه
داشتن رئیس و نایب رئیس ملی پوش بسکتبالی؛

عبدالوند: به افراد متخصص نیاز دارد

دو تیم شیمیدور قم و بهمن تهران به دیدار پایانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور راه پیدا کردند. این در حالی است که تیم شیمیدور با هدایت شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بانوان با سه مصدوم بزرگ به استقبال دیدار فینال می روند.

شادی عبدالوند ستاره این تیم به البرز ورزشی می گوید: معصومه اسماعیل زاده بازیکن ملی پوش ما به دلیل پارگی مینیسک پا به کلی از صحنه مسابقات خارج شد و دو بازیکن مونتونگرو و آمریکایی ما هم آسیب دیدند که شاید بتوانیم از یکی از آنها استفاده کنیم. حریف ما تیم بهمن نیز دو یار آمریکایی و صرب در اختیار دارند و از آنجایی که از پنج سال پیش بازیکنان این تیم در کنار همدیگر بازی می کنند از انسجام و هماهنگی بسیار بالایی برخوردارند. با این همه پیش بینی تیم قهرمان دشوار است و ما برای رسیدن به کاپ قهرمانی تلاش می کنیم.

عبدالوند که یکی از بهترین های تیم ملی بسکتبال بانوان است، درباره انتخاب جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال می گوید: ایشان و نایب رئیس بانوان خانم فتانه ملک متخصص بسکتبال هستند. به همین دلیل انتظار دارم که از متخصصان بهره بگیرند و با خرد جمعی به پیش بروند. ما در بسکتبال بانوان خواسته های به حقی داریم از جمله برگزاری اردوهای برون مرز ی، اعزام به تورنمنت های بین المللی و استخدام یک مربی بادانش خارجی. البته خانم متشرعی سرمربی کنونی مربی بسیار لایقی هستند اما نگاه ما باید به ارتقای کار مربیان و بازیکنان باشد. من مسابقات تیم ملی آقایان را هم دیدم. با داشتن این همه لژیونر باید بهتر از این ظاهر شویم. تیم مردان ما به مدیریت قوی تر و مربی خارجی تراز اول نیاز دارد. باید به بسکتبال به عنوان یک ورزش المپیکی بهای بیشتری داشته شود.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب