جمعه سی و یکم فروردین ماه

اتفاقات گذشته درپرسپولیس تکرار می شود؟

این روز‌ها یکی از دغدغه‌‌های اصلی مدیریت باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد با نفراتی است که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد و می‌توانند آزادانه در تابستان به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را مشخص کنند.

جالب است که از بین ۱۰ بازیکنی که این وضعیت را دارند، فقط نام ۳ نفر از سوی یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد به مسئولان باشگاه اعلام شده است.

سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان نفراتی هستند که از قراردادشان با پرسپولیس فقط چند ماه مانده و از بین آنها حامد لک یک فصل دیگر تمدید کرده و ترابی به همراه سرلک هم در حال مذاکره هستند.

اما سوال اینجاست که آیا یحیی گل‌محمدی به تنهایی در مورد آینده این نفرات در پرسپولیس تصمیم می‌گیرد و فقط مسائل فنی در این مورد دخیل است؟

در این ارتباط لازم است به مواردی اشاره کنیم:

این روز‌ها تماس‌هایی از سوی برخی مدیربرنامه‌‌های نام آشنا با نفراتی که قراردادشان رو به اتمام است، گرفته شده مبنی بر اینکه اگر می‌خواهند در پرسپولیس بمانند باید با آنها قرارداد امضا کنند.

مشابه این اتفاق در مقطعی برای محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری در پرسپولیس رخ داد و وقتی آنها زیر بار قرارداد با این مثلا ایجنت‌ها نرفتند، از پرسپولیس کنار گذاشته شدند.

به نظر می‌آید ماندن یا نماندن عده ای از بازیکنان در پرسپولیس به مسائل غیرفنی ربط  دارد که این در نوع خودش عجیب و تاسف‌بار است.

این اتفاق در باشگاه شهر خودرو هم سه فصل پیش رخ داد تا جایی که هر ۲۵ بازیکن با یک گروه ایجنت که برای شرکت "الف الف" فعالیت می‌کردند، قرارداد داشتند.در حقیقت بازیکنان شهر خودرو برای تمدید قرارداد باید ابتدا با این شرکت فعال در نقل و انتقالات قرارداد امضا می‌کردند.

در حالی که همین فصل نیز عملکرد برخی بازیکنان جذب شده سوال برانگیز است، گویا برخی همچنان به دنبال این هستند تا برنامه‌‌های خود را در این باشگاه پیاده کنند و در این میان فقط پرسپولیس است که آسیب می‌بیند.

نویسنده: حامد فرضعلی بیک