شنبه یکم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال ایران

استارت تیم فوتبال امید با مهدی مهدوی کیا یکی از اتفاقات مهمی است که فوتبال کشور ما باید آن را جدی بگیرد. البته که همه خبرهای ریز و درشت فوتبال برای دوستداران ورزش خواندنی هستند که می بینید.

بازگشت ابراهیم اسدی به فوتبال

ابراهیم اسدی هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی از فوتبال فاصله گرفته بود بار دیگر به فوتبال بازگشت تا تجربیات خود را در راه فوتبال در اختیار نسل جوان و آینده ساز فوتبال قراردهد.

اسدی به اتفاق یار دیرینه اش رسولی که از نام های آشنا در فوتبال و به خصوص در فوتبال پایه به شمار می آید، اینبار با نام تیم مهر البرز در سطح تیم های نونهالان، نوجوانان وجوانان در دسته اول رقابت های فوتبال تهران دیده خواهند شد. این دو اهل فن وکار بلد واز سلامت در تیمداری دارای آوازه هستند.

 

آغاز فعالیت تیم امید ایران

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران در نظر دارد تا از روز ۲۶اسفند تمرینات تیم امید را از سر بگیرد. دعوت از بازیکنان در دو مرحله در دستور کار قراردارد.

از تاریخ ۲۶تا۲۹اسفند اولین اردوی تیم امید با بازیکنان مرحله اول تشکیل خواهد شد.مرحله دوم از تاریخ دوم فروردین تشکیل می شود.هر دواردو درکمپ تیم ملی خواهد بود.

در ۲۵ اسفند بازیکنان دعوت شده به تمرینات تیم امید که نسبت به گذشته اندکی متغیر خواهد بود، رسانه ای خواهد شد.

 

خرید خارجی پیکان

اولین خرید بازیکن خارجی تیم فوتبال پیکان رقم خورد. تیتو اوکلو همان بازیکن سودانی که پیرامون پیوستن اش به تیم شهر خودرو جنجال هایی ایجاد کرد، به تیم پیکان پیوست. تست پزشکی از این بازیکن صورت گرفته و در حال حاضر این بازیکن زیر نظر کادر فنی در حال تست گیری است.

اوکلو ابتدا برای تیم شهر خودرو وارد شد. اما در بحث مالی این بازیکن با تیم مشهدی به توافق نرسید و چند روزی بلا تکلیفی ایجاد شد. سر انجام فراخوانی از سوی تیم پیکان صورت گرفت تا در تست این باشگاه حضور یابد.
گزارش: اکبر عزیزی