شنبه یکم اردیبهشت ماه

والیبال استقلال وارد می شود؟

استقلال زمانی یک باشگاه واقعی بود. تقریبا در بیشتر رشته ها تیمداری می کرد و در کنار فوتبال نگاهی جدی به والیبال داشت. مربیان سرشناس این باشگاه از زنده یاد داوود دارابیان گرفته تا فاروق فخرالدینی، شاگردان زیادی را در این باشگاه پرورش داده که بعدها بنیانگذار تیم های باشگاهی دیگر شده بودند.

استقلال بیش از یک دهه است که به کلی دور والیبال را خط کشیده است. اما به تازگی زمزمه هایی مبنی بر تشکیل تیم والیبال این باشگاه به گوش می رسد. دکتر فرهاد نفرزاده که ارتباط خوبی با سردار آجورلو دارد در این باره به البرز ورزشی گفت: صحبت هایی شده است اما هنوز پاسخ مدیرعامل باشگاه به درستی اعلام نشده است. بدون تردید حضور استقلال باعث رونق والیبال باشگاهی کشور می شود و امیدواریم که سردار آجورلو و هیات مدیره استقلال به تعهدات ملی خود در قبال ورزش کشور پایبندی بیشتری داشته باشد.

دکتر نفرزاده که سرمربی تیم آذرباتری ارومیه در نیم فصل اول بود، درباره جوان هایی که در این تیم درخشیده اند، گفت: بازیکنانی چون امیر افشار، آرمان رحمانی و متین احمدی رشد بسیار خوبی در آذرباتری داشته اند و لایق دعوت به اردوی تیم ملی هستند. وی درباره محمد بربست قطرپاسور این تیم که از پدیده های لیگ نام گرفته است، نیز گفت: در قطر پاسور با حضور بازیکنانی چون امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی و پوریا یلی جایی برای بربست وجود ندارد. پیشنهاد من امیرحسین صداقت و عارف مرادی در این پست برای دعوت به تیم ملی است.

گفت و گو: جمشید حمیدی