پنجشنبه نهم فروردین ماه
مسابقات بین المللی تنیس روی میز گرنداسمش؛

دومین برد هدایی در سنگاپور

امیرحسین هدایی دومین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز بین المللی «گرنداسمش» را را با برد به پایان رساند تا تنها یک گام تا جدول اصلی این رقابت ها فاصله داشته باشد.

در چارچوب مسابقات تنیس روی میز گرنداسمش که در سنگاپور جریان دارد، امروز امیرحسین هدایی در مرحله دوم حذفی به مصاف «ساموئل واکر» انگلستانی نفر ۸۶ رنکینگ جهانی رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

هدایی که پیش از این «روبین دیواس» از بلژیک را شکست داده بود، در دور سوم رقابت ها با «ژائو جرالدو» از بلژیک دیدار می کند. این بازیکن در رده ۶۲ جهان قرار دارد. هدایی هم با رنکینگ ۱۵۲ عازم سنگاپور شده است.

نیما عالیمان دیگر نماینده ایران در رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش است. این بازیکن امروز با « والتر ریکاردو» از آلمان دیدار می کند که صاحب رنکینگ ۹۴ جهان است. نیما که خود رنکینگ ۱۳۰ در مسابقات شرکت کرده است اولین دیدار خود را برابر «ستایونوف» با رنکینگ ۹۸ برگزار کرد به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت. نیما در لیگ فرانسه هم این بازیکن را شکست داده بود.

پیش از این نوشاد عالمیان از مسابقات گرند اسمش حذف شده بود. وی روز گذشته نتیجه رقابت با بازیکن ۱۸ ساله چینی به نام « ژانگ پنگ» را واگذار کرد.