پنجشنبه نهم فروردین ماه

بازی ستاره های فوتبال با کودکان آینده ساز

بازی نمادین بین تیم کودکان توانا (کودکان آینده ساز) با تیم پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه استقلال، پرسپولیس و هنرمندان برگزار شد.

 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 گفت: پیشکسوتان و هنرمندان ، بهترین الگو برای کودکان هستند، هدف از این رقابت را ایجاد انگیزه بیشتر در تیم کودکان کار و ساخت الگوی مناسب برای آنها دانست.

روح ا... حدادی معاون اجتماعی و فرهنگی و مشاور شهردار منطقه 5 گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و استقبال از بهار دیدار نمادینی بین ستاره های سال های نه چندان دور فوتبال ایران و هنرمندان با تیم کودکان کار (توانا) در زمین چمن مصنوعی محله مرادآباد برگزار شد.

 حدادی هدف از برگزاری این مسابقه را تقویت روحیه همکاری، رقابت سازنده، تحمل شکست و پایبندی به مقررات و همچنین ایجاد نشاط و آماده سازی کودکان کار برای سایر فعالیت ها عنوان کرد.

 وی تاکید کرد: این‌گونه فعالیت‌ها، می‌تواند تاثیر بسزایی در آینده این عزیزان داشته باشد چرا که معتقدم تغییر رویکرد و نگاه ویژه به کودکان کار ضروری است.

 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: در ورزش است که کودکان کار جمعی، دوستی، صمیمیت در عین رقابت، احترام به مقررات و به بزرگترها و رفتار زندگی را می آموزند. اگر می خواهیم که جامعه کودکان از شادی، نشاط و مهارت روان شناختی برخوردار بوده و کار تیمی و نظم را تمرین کند، باید به ورزش توجه بیشتری داشت.

 در این دیدار چهره های ملي شاخصی نظیر ابراهیم شکوری بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس و دبیر اسبق فدراسیون فوتبال، کاظم برجلو بازیکن اسبق تیم سایپا، اشپتین آرفي بازیکن آلباني اسبق تیم پرسپولیس،علی لهراسبی خواننده محبوب كشور، سعید عزیزیان بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس و استقلال ، سيد قاسم موسوي بازيكن اسبق تيم ملي و باشگاه پاس و شاهين ؛ امین منوچهری بازیکن اسبق تیم استقلال، سامان آقا زمانی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، سیدعلی میرغفاری معاون اجرایی کمپ های تیم ملی و فدراسیون فوتبال، علی نوری داور بین‌المللی فوتبال، احمد محمدی، یعقوب وطنی پیشکسوت فوتبال  و حدادي مشاور شهردار و معاون اجتماعي و فرهنگي؛ موسوي مدیر اداره ورزش منطقه ۵ و شورایاری و دبیر محله مرادآباد و شهروندان علاقه مند ….حضور داشتند .