جمعه دهم فروردین ماه

جدال امباپه در لیگ فرانسه

با افزایش مذاکرات میان مدیران باشگاه رئال‌مادرید با کیلین امباپه احتمال توافق و انتقال ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به سانتیاگو برنابئو قوی‌تر شد.

خبرها حکایت از توافق نهایی برای انتقال کیلین امباپه در روز جمعه می‌دهد اما قرار است تا پایان فصل اعلام رسمی امضای وی صورت نگیرد.

تارنمای اسپانیایی مارکا ‌ درباره این خبر نوشت: زنگ پایان بازی امباپه در پاری سن ژرمن به صدا درآمده و اگر همه چیز طبق برنامه دو طرف پیش برود، امضای قرارداد رسمی که بر اساس آن فوتبالیست فرانسوی را به کهکشانی‌ها ملحق می‌کند، اواسط هفته آینده امضا خواهد شد.

این توافق، اوج امضایی خواهد بود که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید را به هدف اصلی و اولویت‌دار خود نزدیک می‌کند. پیش از این چندین پیشنهاد هولناک از سوی رئال مادرید برای در اختیار گرفتن شماره هفت پاری سن ژرمن ارائه شده بود که همه آنها توسط ناصر الخلیفی، رئیس قطری این باشگاه نادیده گرفته شد اما با امضای این قرارداد، به خدمت گرفتن این ستاره بالاخره به واقعیت تبدیل خواهد شد.

تارنمای مارکا، یادآور شد: در روزهای اخیر مذاکرات طرفین شدت گرفته و همه چیز حاکی از آن است که کار تا قبل از جمعه تمام خواهد شد. موضوع دیگر رسمی شدن قرارداد خواهد بود که به طور حتم تا پایان فصل انجام نخواهد شد زیرا امباپه همچنان در جدال برای لیگ فرانسه با تیم فعلی خود غوطه‌ور است.

در صورت امضای قرارداد، امباپه پاداش حدود ۶۰ یا ۸۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و دستمزد او حدود ۲۵ میلیون خالص در هر فصل خواهد بود.