پنجشنبه نهم فروردین ماه
والیبال نشسته نیازمند پوست اندازی؛

رضایی: بعد از مسابقات جهانی برمی گردم

والیبال نشسته ایران نیازمند پوست اندازی است، اما تا جوان ها جای تجربه داران را نگیرند، نمی شود آنها را در ترکیب تیم ملی قرار داد.

هادی رضایی سرمربی سابق تیم ملی والیبال نشسته ایران درباره کناره گیری احتمالی داوود علیپوریان پاسور سرشناس تیم ملی با بیان جملات فوق می گوید: علیپوریان پاسور چیره دست و صاحب افتخارات فراوان است که نمی شود به آسانی از وی گذشت؛ همان گونه که سعید معروف در والیبال ایستاده و جایگاه خود را حفظ کرده است. رضایی اضافه کرد: البته جوانانی چون مهدی بابادی را در اختیار داریم اما والیبال نشسته نیازمند دو پاسور است که باید همزمان در زمین حضور داشته باشند. به همین دلیل در حال حاضر به علیپوریان نیاز داریم.

رضایی درباره شایعه بازگشت وی به نیمکت سرمربیگری تیم ملی نیز گفت: قرار شد که بعد از مسابقات جهانی چین برگردم و تا المپیک 2024 در خدمت تیم ملی باشیم.

وی که به تازگی در انتخابات کنفدراسیون آسیا جایگاه خود را حفظ کرده است، درخصوص درخواست ایران برای میزبانی جام جهانی گفت: طبق مقررات مسابقات آقایان و بانوان باید به طور همزمان در یک کشور برگزار شود. اما رایزنی هایی کرده ایم تا شاید نظر سازمان جهانی والیبال نشسته را جلب کنیم تا ایران میزبان مسابقات جهانی باشد. از آن جایی که خودم مشاور فنی سازمان جهانی هستم، امیدوارم که درخواست ما مورد موافقت قرار بگیرد.

گفت وگو: جمشید حمیدی