پنجشنبه نهم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

بار دیگر تیم پدیده دستخوش تغییرات شد. اکنون نام پدیده به شهر خودرو تغییر نام داد. این تیم نیز مانند ساعت رسمی کشور هر شش ماه نامش تغییر می کند، اما در محتوا وکیفیت آب از آب تکان نمی خورد.

گوش شیطان کر این بار تیر استقلال به سنگ خورد و رای قاضیان فوتبال برخلاف میل استقلال صادر شد. براساس رای کمیته انضباطی رای استقلال نسبت به تیم شهر خودرو رد شد.

کارت بازی سیاوش یزدانی و مرادمند برای تیم ملوان صادر شد و این دو می توانند از بازی بعد همراه ملوان باشند.

حامد پاکدل مهاجم تیم پرسپولیس که در تمرینات از ناحیه گردن آسیب دیده بود با شروع تمریناتش خود را به دربی خواهد رساند.

روز سه شنبه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام خواهد شد. این احتمال وجود دارد که در حذفی هم شاهد دربی باشیم.

شخصی که خود را به جای حسین ماهینی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معرفی می کرد و کلاهبرداری شدیدی انجام داده است،ت وسط ماموران آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

از ما نشنیده بگیرید. پرسپولیس اولین خرید فصل آینده اش را انجام داد. مرتضی پورعلی گنجی را از هم اکنون پرسپولیسی بدانید.

اظهارات تند مالک باشگاه رایکا بابل بعد از تساوی مقابل ملوان که گفته است با داوران  و با یک سازمان جنگیدیم تا به کسی باج ندهیم، باعث شده تا پرونده سنگینی در کمیته انضباطی بر علیه او تشکیل شود.

وریا غفوری کاپیتان استقلال اعتقاد دارد، دربی، دربی است و حساب جداگانه دارد. دربی به قهرمانی کاری ندارد، اما فکر قهرمانی از هم اکنون فکر ساده لوحانه است.

در پی حمله تند منصوریان به مجیدی که گفته است، آقا پسر خوش تیپ در رویکردت تغییر ایجاد کن،ب اعث شده تا مجیدی به فکر صدور بیانیه علیه منصوریان باشد.

هواداران تیم فوتبال نفت ابادان با اعتراض به عملکرد مسئولان این باشگاه،انها را تحت فشار قرار داده اند تا نسبت به بازی کردن غیر قانونی سیلوا در تیم استقلال اعتراض خودرا به کمیته انضباطی فوتبال ارائه دهند.

داریوش مصطفوی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد از آنجا که عوامل غیرفوتبالی در بر کناری عزیزی خادم نقش داشت، فوتبال ایران از سوی فیفا یا تعلیق خواهد شد  یا عزیزی خادم را بر سر کار باز خواهد گردانید. فیفا در مورد اتفاقات فوتبال ایران سکوت اختیار نخواهد کرد.