پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
اندر حکایت آقای روابط عمومی؛

رقابت با ابراهیم چرخی

وقتی مازیار ناظمی سوار بر موتور از خیابان سئول رفت تا اتومبیلرانی سر و سامان بدهد، هیچ کس فکر نمی کرد که سلطانی فر وزیر وقت ورزش وی را از دست بدهد. مازیار روابط عمومی بسیار خوبی داشت، مودب و خوش برخورد بود و صدالبته به دلیل تمرین زیاد در خیابان های پایتخت و گشت و گذار در شهر دور زدن افراد را هم خوب می دانست. همه می دانیم که لبخند مازیار هنگامی بر چهره خندانش ظاهر می شد، پشت این تبسم حکایاتی نهفته بود که هیچ کس نمی توانست آن را حدس بزند.

تا اینکه آقای مربوطه به جای وی سکان روابط عمومی وزارت ورزش را به دست گرفت. او در اولین ماه های تصدی این سمت نشان داد که قدرت مازیار را در این عرصه نداشته و توانایی کارهای بزرگ را ندارد. اما عجیب اینکه آقای مربوطه در آخرین روزهای وزارت سلطانی فر چرخش کرد و به دنبال افرادی رفت که برای لیست وزارت ورزش مطرح بودند.

سلطانی فر او را به جای مازیار به توکیو فرستاد اما عجیب اینکه این آقا علیه وزیر ورزش سخن پرانی کرد و نشان داد تخصص چرخیدن و چرخ زدن را بیشتر از ابراهیم چرخی می داند.

زمانی که مشخص شد حمید سجادی وزیر ورزش خواهد بود، در راهروهای مجلس دنبال سجادی می دوید. مردی که قهرمان آسیا بود و این آقا از وی عقب می ماند. یکی از کارهای دیگری که آقای روابط عمومی انجام می داد، پیام های تحریک آمیز مخالفان و افراد بیمار بود که برای وزیر ورزش فوروارد می شد.

حالا این آقای روابط چی چند جا نشسته و گفته که چرا البرز ورزشی بدون اجازه وی در آکادمی ملی المپیک از پیشکسوتان رسانه و ورزش تجلیل کرده و به طور علنی وزارت ارشاد را زیرسوال برده است که چگونه برای پایگاه خبری ما مجوز صادر کرده است.

محض اطلاع این آقای غیرورزشی و تازه وارد می نویسیم که البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت همان نشریه ای هستند که بارها درباره وزیر کنونی مطالب مثبت نوشته و در پاره ای از موارد به خواست دکتر سجادی از ذکر نام وی خودداری کردیم. همکاری با کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی دیگر اظهر من الشمس است. آقای روابط عمومی باید بداند که ما دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد بوده و همواره پایبند به قوانین مملکت هستیم و در عین حال استقلال خود را به عنوان یک رسانه شخصی حفظ کرده ایم. اگر دوست دارند بیشتر ادامه بدهیم.

در خاتمه جا دارد از حسن نظر دکتر حمید سجادی به رسانه های ورزشی و به ویژه حمایت های دکتر صالحی امیری تشکر کنیم و انتظار داریم که دو شخصیت ممتاز فرهنگی و ورزشی ما کارهای بزرگ را به دست افراد کوچک نسپارند.