پنجشنبه نهم فروردین ماه

سیر تا پیاز دربی از زبان فوتبالی ها

به حساس ترین دربی در تاریخ خود رسیدیم. این دربی تعیین کننده قهرمانی خواهد بود و برنده دربی رنگ و بوی قهرمانی به خود خواهد گرفت. از این رو دربی روز پنجشنبه هم تعیین کننده است وهم سرنوشت ساز. از امروز تا روز دربی به سراغ اهالی فوتبال خواهیم رفت تا حال واحوال دربی را از زبان آنها جویا شویم که نظراتشان را می خوانید.

سیدجلال حسینی: ما قهرمان می شویم

کاپیتان تیم پرسپولیس در آستانه تجربه دربی دیگری است. سیدجلال حسینی می گوید: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم پرسپولیس را در چارچوب قدرت حفظ کنیم. مانند دیگران در ناز و نعمت و با امتیازات بادآورده  بی خود و بی جهت بزرگ و با قدر نشده ایم. بی شک برای روز دیدار با دربی متوجه تمامی لحظات بازی و زمان و زمین نیز هستیم. از مدت ها قبل به دنبال دربی بودیم. می خواهیم در دربی حقانیت خودمان را به اثبات برسانیم. از این رو هم می بریم وهم قهرمان لیگ می شویم تا پرسپولیس با افتخاراتش پرسپولیس باقی بماند.

دربی روز پنجشنبه که در آستانه تحول طبیعت قرار دارد حتما گل دارد و حتما سهم گل های پرسپولیس بیشتر خواهد بود. شاید هم هر چه گل در آن بازی روییده شود، تماما نصیب پرسپولیس می شود.

 

وریا غفوری: دربی را  عشق است

کاپیتان تیم فوتبال استقلال از حضور پرقدرت استقلال در دربی سخن می گوید.

وریا غفوری دربی راشریان حیاتی لیگ می داند. دربی را عشق است و باید تمرکز تیم به دربی باشد .دربی پایان کار نیست، اما پل ارتباطی برای راهیابی به روزهای پایانی و قهرمانی است.

اگر بخواهیم بگوییم که برنده دربی قهرمان لیگ خواهد شد، ساده اندیشی شده است. چون توجه داشته باشید که نزدیک به هشت هفته دیگر فرصت است و در بازی های سه امتیازی یک باخت تیم را از صدر با چند پله سقوط مواجه خواهد کرد.

اینکه استقلال خوب بازی نمی کند ودیگر مسائل باید اشاره داشت،یادتان باشد که به تیم پبروز سه امتیاز می دهند،نه به تیمی که خوب بازی می کند، اما محتاج امتیاز است.

امتیاز برتری ما در دربی بر این است که اینبار با اختلاف شش امتیاز بیشتر از حریف در دربی مقابل حریف دیرینه در میدان دیده خواهیم شد.این یعنی ما بدون استرس وحریف تا گلو در استرس قراردارد.

چند، چند می شود را نمی دانم، اما می دانم فقط برد  دارد آن هم بردی که نصیب استقلال خواهد شد.