پنجشنبه سی ام فروردین ماه

سیر تا پیاز دربی از زبان فوتبالی ها

به حساس ترین دربی در تاریخ خود رسیدیم. این دربی تعیین کننده قهرمانی خواهد بود و برنده دربی رنگ و بوی قهرمانی به خود خواهد گرفت. از این رو دربی روز پنجشنبه هم تعیین کننده است وهم سرنوشت ساز. از امروز تا روز دربی به سراغ اهالی فوتبال خواهیم رفت تا حال واحوال دربی را از زبان آنها جویا شویم که نظراتشان را می خوانید.

مهدی دینورزاده: دربی را حساس نکنیم

مهدی دینورزاده درباره دربی گفت: نتیجه آن از هم اکنون مشخص است نباید زیاد آن را بزرگ و حساس کنیم چون نه برنده دارد و نه گل. دوتیم محترمانه با کسب نتیجه تساوی دستان یکدیگر را خواهند فشرد.اصولا دربی نه تنها برای دو تیم، بلکه برای میلیون ها هوادار دو تیم حساس خواهد بود، وضعیت دربی خارج از میدان داغ تر و گرم تر خواهد بود؛ چون این هواداران هستند که به حساسیت این بازی دامن می زنند.

اعتقادم را بار دیگر تکرار می کنم؛‌دربی پنجشنبه نه گل دارد  ونه تیم برنده. امیدوارم که بازیکنان دو تیم هم تلاش کنند تا یک بازی تماشاگر پسند را ارائه دهند.

 

همدانی: دربی رنگ و بوی قهرمانی دارد

ستار همدانی: اعتقادم بر این است که برنده دربی رنگ وبوی قهرمانی به خود خواهد گرفت.سه امتیاز دربی  روح و روان تیم پیروز را صیقل خواهد زد تا تاختن به سمت قهرمانی را محکم دنبال کند.البته اگر استقلال به پیروزی برسد،شانس پرسپولیس برای قهرمانی بسیار کم رنگ خواهد شد.هر چند که هشت هفته دیگر پیش رو است،اما روح وروان اسیب دیده اجازه نخواهد داد تااب به جوی رفته را مجددا باز گرداند.
گفت و گو: اکبر عزیزی