پنجشنبه سی ام فروردین ماه
با برگزاری بازی های فینال و مراسم اختتامیه در سالن کشتیرانی؛

قهرمانان مسابقات فوتسال "جام صنعت دارو" معرفی شدند

قهرمانان دومین دوره مسابقات فوتسال "جام صنعت دارو" روز۲۰ اسفند با برگزاری بازیهای فینال و مراسم اختتامیه در سالن کشتیرانی معرفی شدند.

این دوره از مسابقات به همت سندیکای داروهای انسانی ایران و دکتر سلیمان جاهی دبیر سندیکا از روز جمعه ۸ بهمن با شرکت ۴۰ تیم اکثراً از شرکت‌های دارویی و بعضاً بانک‌ها و شرکت‌های انفورماتیکی و ۱۲ تیم پیشکسوتان با مسئولیت کامبیز مهاجر و فرامرز شمس آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی بازی‌ها در مسابقات شرکت‌ها، تیم‌های اول دوم هر گروه تحت عنوان "جام بزرگ" و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه با عنوان "جام کوچک" به رقابت پرداختند که در جام کوچک تیم گرین برسکوی قهرمانی ایستاد و در جام بزرگ، تیم بانک سامان مقتدرانه جام قهرمانی را تصاحب کرد.

مسابقات پیش‌کسوتان نیز به‌عنوان میهمانان جام صنعت دارو به صورت حذفی انجام شد و تیم یاران طاهری، جانعلی و محمدی به مقام اول رسیدند. قضاوت این دوره از رقابت ها برعهده داوران مطرح فوتسال تهران؛ علی مرادیان، ولی امجدی، حمید سلیمانی، بهبود کاویانی، محمد داودپور، سید جواد حسینی، عباس خوزستانی و غلامرضا عباچی، بود.

به گزارش رسیده، در مرحله فینال دومین دوره مسابقات فوتسال جام صنعت دارو، تیم های داروسازی ابوریحان و گرین در دیدار نهایی جام کوچک‌ مقابل هم صف آرایی کردند که تیم گرین با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. تیم های آدورا طب و بانک سامان هم برگزارکننده دیدار فینال جام بزرگ بودند که تیم بانک سامان با 5 گل حریفش را شکست داد و در جام پیشکسوتان نیز تیم های زنده یاد محمود یاوری و یاران طاهری، جانعلی و محمدی، به عنوان فینالیست های این جام به میدان رفتند که تیم یاران طاهری، جانعلی و محمدی 2 بر صفر به برتری دست یافت.

مراسم اختتامیه با حضور هیئت مدیره سندیکای داروهای انسانی ایران، دکتر سلیمان جاهی دبیر سندیکا، مهدی دادرس، صادق درودگر، پیشکسوتان و خانواده ورزشکاران به شکل باشکوهی برگزار شد و از نکات قابل‌توجه این مسابقات، اهدای کاپ یادبود به تمامی تیم‌هایی بود که در این رقابت ها شرکت کرده بودند تا جام یادبود صنعت دارو را به یادگار داشته باشند.