جمعه سی و یکم فروردین ماه
کامپوند زنان و مردان در تایلند

ایران مقام دوم تیروکمان در کاپ آسیا

در دومین روز از رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، تیم کامپوند زنان‌ و مردان و کامپوند میکس ایران در پایان مرحله مقدماتی این بازی‌ها در جایگاه دوم قرار گرفتند.

در دومین روز از رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، نمایندگان کشورمان امروزدر ریکرو و کامپوند زنان و مردان به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان مرحله مقدماتی، تیم کامپوند زنان و مردان و میکس کامپوند در جدول رده‌بندی در جایگاه دوم قرار گرفتند.

مهتا عبداللهی در مسابقات مرحله مقدماتی ریکرو بانوان با ۶۲۹ امتیاز ششم شد. وی پس از استراحت در دور نخست رقابت‌های حذفی، فردا(پنج‌شنبه ۲۷ اسفند) در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی خواهد رفت.

حسام الدین کوثر، دیگر نماینده کشورمان  در کامپوند مردان در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۶۹۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. وی در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از سنگاپور رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید.

حسام الدین کوثر در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده هنگ‌کنگ خواهد رفت.

محمد صالح پالیزبان در پایان مرحله مقدماتی کامپوند مردان با ۶۹۷ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. وی در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۱ به برتری رسید. پالیزبان در دور یک هشتم نهایی برابر نماینده مالزی رقابت خواهد کرد.

حمزه نکویی نیز در مرحله مقدماتی کامپوند مردان با ۶۸۷ امتیاز دوزادهم شد. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از هند رفت و پس از تساوی ۱۴۳-۱۴۳ در تیر طلایی مغلوب این حریف شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

امیر کاظم‌پور نیز  در مرحله مقدماتی کامپوند مردان با ۶۸۲ امتیاز در رده بیست و دوم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۲ به پیروزی رسید. کاظم‌پور در دور یک هشتم نهایی برابر نماینده تایلند رقابت خواهد کرد.

در ادامه این مسابقات، تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی با ۲۰۸۱ امتیاز دوم شد. تیم ایران فردا(پنج‌شنبه ۲۶ اسفند) در مرحله یک چهارم نهایی برابر مالزی رقابت خواهد کرد.

تیم کامپوند بانوان نیز با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا با ۲۰۴۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم ایران فردا پنج‌شنبه در مرحله نیمه‌نهایی برابر تایلند به میدان خواهد رفت.

تیم ریکرو مردان نیز با ترکیب رضا شبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی با ۱۹۰۷ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. تیم ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی با مالزی دیدار خواهد داشت.

تیم ریکرو میکس ایران نیز با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی با ۱۲۷۲ امتیاز چهارم شد. تیم ایران روز جمعه(۲۷ اسفند) در مرحله یک چهارم نهایی با تیم مالزی دیدار خواهد داشت.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر با ۱۳۸۶ امتیار دوم شد. تیم ایران روز جمعه ۲۷ اسفند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سنگاپور می‌رود.