پنجشنبه نهم فروردین ماه

زیباترین دربی را شاهد خواهیم بود

به حساس ترین دربی در تاریخ خود رسیدیم. این دربی تعیین کننده قهرمانی خواهد بود و برنده دربی رنگ و بوی قهرمانی به خود خواهد گرفت. از این رو دربی روز پنجشنبه هم تعیین کننده است وهم سرنوشت ساز. از امروز تا روز دربی به سراغ اهالی فوتبال خواهیم رفت تا حال واحوال دربی را از زبان آنها جویا شویم که نظراتشان را می خوانید.

علی نیکجو پیشکسوت فوتبال؛

زیباترین دربی را شاهد خواهیم بود

علی نیکجو پیشکسوت فوتبال در خصوص دربی روز پنجشنبه می گوید: زیباترین دربی را شاهد خواهیم بود ،چون انگیزه پیروزی در هر دوتیم موج می زند.

وی می افزاید: پرسپولیس برای حفظ اعتبار وچشم داشتن به صدر و قهرمانی آرایش خواهد یافت و استقلال برای ادامه نتایج بدون باخت و نهایتا به آغوش کشیدن جام قهرمانی به میدان خواهد آمد. در این میان نتیجه این بازی حتی می تواند معادل قهرمانی را همراه داشته باشد. طبیعی است که پرسپولیس انتحاری تر بازی خواهد کرد، اما استقلال نشان داده است که برابر تیم های بزرگ راحت تر گل زده و راحت تر به پیروزی می رسد. نبرد این دو تیم در بازی فردا را باید در جنگ مهره ها جست و جو کرد. برای استقلال نتیجه مساوی هم نقش پیروزی را دارد، اما برای پرسپولیس مساوی یک خودکشی است. اینکه پیروزی برای هر تیم را قهرمانی هموار خواهد کرد، باید گفت در فوتبال ما هر اتفاقی می تواند تعیین کننده باشد.

گفت و گو: اکبر عزیزی