پنجشنبه نهم فروردین ماه

رضازاده: از حمایت جلود برخوردارم

حسین رضازاده قهرمان سابق وزنه برداری المپیک اعتقاد دارد که وزارت ورزش با انتخاب یک سرپرست مقدمات برگزاری مجمع انتخاب ریاست فدراسیون را فراهم سازد. وی می گوید: آقای علی مرادی بازنشسته است و سوای بحث ابطال انتخابات به نظر می رسد که وزنه برداری ما نیازمند تنفس در فضایی تازه است.

وی در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که آیا خود را کاندیدای شرکت در انتخابات آتی خواهد کرد، می گوید: من شش سال رئیس فدراسیون بودم و بهترین نتیجه را در زمان ریاست خودم برای وزنه برداری رقم زدم. دوستداران ورزش 5 مدال وزنه برداران ما را در بازی های المپیک لندن از یاد نبرده اند. بیست سال خاک وزنه برداری را خورده ام و از نوجوانی در خدمت این ورزش بودم. اعتقاد دارم که استعدادهای خوبی در وزنه برداری ایران وجود دارد که در اثر شرایط سخت کنونی تا حدود زیادی نادیده گرفته شدند. بنابراین اگر در انتخابات آتی پیروز شوم، سوای اعتبارات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید منابعی را برای درآمد و پشتیبانی وزنه برداری در نظر بگیریم که در گذشته این کار را کرده بودند.

رضازاده اضافه می کند: وزنه برداری ما نیازمند همدلی همه افتخارآفرینان این ورزش است. زمانی که من رئیس فدراسیون بودم، از شاهین نصیری نیا که مقیم آمریکاست، دعوت به همکاری کردم. کوروش باقری و حسین توکلی مربیان تیم های ملی ما بودند و اکنون نیز باید این مردان و افرادی چون برخواه نیز در خدمت وزنه برداری باشند. از آنجایی که من با جلود، دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری رفیق هستم، به حتم در گرفتن کرسی ها موفق خواهیم شد.

قهرمان سابق المپیک در پایان در آستانه سال نو برای همه مردم ایران و خانواده وزنه برداری آرزوی تندرستی و به روزی کرده است.

گفت و گو: ج - دوستدار