جمعه سی و یکم فروردین ماه
هشدار! امارات را جایگزین ایران می کنند

روشن: خودمان آتو دست فیفا می دهیم

اسطوره فوتبال ایران اعتقاد دارد شکست کره جنوبی مقابل امارات بودار است و به نظر می رسد فیفا مترصد یک بهانه است تا با تعلیق فوتبال ما تیم سوم قاره یعنی امارات را جایگزین تیم ملی ایران در مسابقات جهانی کند.

وی ادامه داد:  عجیب اینکه در داخل کشور عده ای شاید به عمد این آتو را به دست فدراسیون جهانی فوتبال می دهند تا امارات وارد مسابقات جهانی شود. عرب ها پول و امکانات عالی دارند و دردسر مسئولان بین المللی نمی شوند هیچ، بلکه میلیاردها دلار ها هم هزینه می کنند.

حسن روشن با اشاره به اتفاقاتی که دیروز در مشهد پیش آمده می گوید: حدس من این است که برخی ها به عمد قصد داشته اند به وجهه شهر مقدس مشهد خدشه وارد کنند و امروز که آقای رئیسی دستور رسیدگی قضاییه را داده اند، نوشدارویی بیش نیست ایشان با اعتبار و اقتداری که دارند می توانند یکبار برای همیشه به مشکل خود ساخته پایان دهند. متاسفانه از آنجایی که فدراسیون به صورت هیات مدیره ای اداره می شود گمان می کنم بعضی تصمیمات خطی نیز مزید بر علت می شود. نباید ضعف مدیریت رابه گردن این و آن بیندازیم به عنوان یک پیشکسوت دلسوخته ورزش و مملکت هشدار می دهم که خطر تعلیق بیش از همیشه فوتبال ما تهدید می کند؛ اگر فوتبال پیشرفته  می خواهیم باید مقررات جهانی را رعایت کنیم در غیر اینصورت مثل آب خوردن ما را حذف و تعلیق می کنند؛ مهاجم نام آشنای فوتبال دیروز فوتبال ایران  در خاتمه تاکید می کند؛ در محافل و مجامع جهانی یک مسئول باید حرف بزند و را تعدد مداخلت ها جلوگیری شود.