چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

سکوت والیبال دبی به نفع شهدابی ها!

جشنواره شبه المپیاد ماه رمضان در شرایطی در دبی امارات کلید خورد که ورزشکاران کشور های مختلف تحت نام تیم های اماراتی به مدت ۱۸شب با هم بازی می کنند. سوای والیبال که سابقه چندین ساله دارد، امسال رشته های بسکتبال، پینگ پنگ، دوچرخه سواری و... نیز در چارچوب این رقابت‌ها قرار دارند و تیم ها با اسپانسری خاص  رقابت می کنند.

والیبال از چهارشنبه شب در دو گروه آغاز می شود. چندین بازیکن سرشناس ایرانی از جمله سید موسوی، پوریا فیاضی، امیر حسین توخته و محمود رسولی نیز بازی می کنند، اما درکنار این حضور تیم شهداب یزد با حمایت باشگاه شیخ ثانی و پشتیبانی عبدا... مراد  به طور مستقل دعوت شده است. این تیم البته امین اسماعیل نژاد، رضا عابدین و محمدرضا موذن، ملی پوشان خود را ندارد در مقابل  اسماعیل طالبی (لیبرو)، ولی علیپور و محمود رسولی را در کنار سایر بازیکنانش دارد. علیرضا طلوع کیان سرمربی شهداب اعتقاد دارد بازی با تیم های چند ملیتی شرکت کننده  و تمرین در سکوت دبی که به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در آرامش مطلق  به سر می برد، سبب می شود یک تیر و چند نشان باشد؛ البته شهداب نیم نگاهی به کسب مقام و جوایز یک میلیون و پانصد هزار درهمی  تورنمنت را نیز دارد. مسابقات در دو گروه چهار تیمی بر گزار خواهد شد.

همچنین مسابقات دو میهمان ایرانی هم دارد؛ سعید در خشنده عضو سابق کمیته مسابقات آسیا که میهمان کمیته برگزاری است و جمشید حمیدی که به دعوت مصطفی ذوقی کاپیتان سابق تیم ملی و عبدا... مراد راهی امارات شده اند.