سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

تاخت و تاز مجیدی تا کجا ادامه خواهد داشت؟

استقلال اکنون باید مقابل پیکان شانس خود را برای شکار سه امتیاز بازی و نزدیک شدن به  قهرمانی آزمایش کند. گرچه پیکان تیمی نیست که به سادگی امتیاز بدهد...

جوانی و شاداب بازی کردن این تیم خود یک امتیاز برای تیم خودروسازان به حساب می آید. این تیم جوان اخیرا در رنکینگ آسیا جوانترین تیم قاره آسیا را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است. این انگیزه   قطعا می تواند برای استقلال دردسرهایی را ایجاد کند. گرچه یار کلیدی خود را که کوشکی باشد به دلیل مصدومیت به خاطر  شرکت در تمرینات تیم امید ایران همراه ندارد.

آنچه که قابل بحث است وجود انگیزه های لازم در نزد دو تیم است که می تواند ارائه دهنده یک بازی زیبا باشد. تاخت وتاز مجیدی در لیگ فعلا ادامه دارد و اینکه این مهم تا کجا ادامه خواهد داشت، مشخص نیست،اما اگر این نوار قطع شود آن وقت باید به توانایی مجیدی برای احیای مجدد تیم مراجعه کرد تا مشخص شود که قابلیت های او بعد از قطع نوار تاخت و تاز چه میزان قابل بررسی است. در آن سوی میدان مجتبی حسینی مربی تیم پیکان تیم جوانی را در اختیار دارد که حرف شنوایی و تاکتیک پذیری  بازیکنانش از رموز موفقیت او به شمار می آید.

به هر حال بازی این هفته استقلال با پیکان می تواند از آن دست دیدارهایی باشد که  هر آنچه در تصور و تفکر می گذرد، رقم بخورد.

دیدار استقلال و پیکان فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نویسنده: اکبر عزیزی