سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

آنچه که در ستون اخبار پشت پرده فوتبال می خوانید، شنیده ها در پیرامون فوتبال است که به برخی از آن اشاره می شود.

*  شنیدیم که مهدی قایدی تصمیم دارد تا به حضورش در فوتبال امارات پایان دهد،اینکه به کدام کشور ویا به کدام تیم انتقال خواهد یافت نا معلوم است، اما تلاش ها آغاز شده است تا او مجددا به استقلال باز گردد،اما خود او تمایل دارد تا فوتبال قطر را تجربه کند.

* گویا طرح تغییر چکووچیچ از تیم ملی  از افکار برخی ها  هنوز دور نشده است،در این میان گروهی استرا ماچونی  را در نظر دارند تا به تیم ملی پیوند بزنند،اما این تفکر یک مخالف بزرگ همراه دارد وآن مجمع فدراسیون فوتبال است که با هر گونه تغییرات در سطح تیم ملی مخالف است.

*در خصوص بازگشت کنعانی زادگان وشجاع خلیل زاده به پرسپولیس بحث هایی در جریان است،اما در این میان باید یحیی گل محمدی نظر نهایی را بدهد. فعلا یحیی هیچ نظری نداده است،البته سکوت او بسیار پر معنا است.

* شکست های اخیر تیم نساجی شرایط ماندگاری ساکت الهامی سرمربی این تیم را در تیم مازنی سخت ودشوار کرده است، فعلا ساکت خیلی ارام بین خود با نساجی فاصله ایجاد کرده است، بحث جدید در این تیم استفاده از ربیعی برای فصل آینده به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی است. ربیعی فعلا سکاندار تیم مس رفسنجان است.

* در صورت صعود تیم ملوان به لیگ برتر، این باشگاه یزدانی و مرادمند را در  تیم خود حفظ خواهد کرد واجازه نخواهد داد تا این دو به استقلال باز گردند.

* سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد،جزایر کیش وقشم به عنوان  میزبان بخشی از هوداران جام جهانی ۲۰۲۲قطر  خواهند بود.

* از لیگ یک و از تیم خیبر خرم آباد خبر رسید،در صورت ادامه ناکامی فراز کمالوند دربازی امروز، وی جایگاه خودرا در این تیم از دست خواهد داد.

گزارش: اکبر عزیزی