جمعه سی و یکم فروردین ماه

پاسخ اعتراض آمیز الهویی به مجیدی

در پی صحبت های فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه چرا تیم های شهرستانی در تهران تمرین می کنند و زمین ها در اختیار  تیم های گل گهر، مس رفسنجان و نساجی قرار گرفته است، سعید الهویی مربی تیم گل گهر را بر آن داشت تا پاسخ  فرهاد مجیدی را بدهد.

الهویی گفت: لطفا آقای مجیدی فقط در مورد تیم خودش صحبت کند. به امور دیگر تیم ها وارد نشود. به مجیدی ارتباطی ندارد که ما و تیم های شهرستانی کجا تمرین می کنیم. شما سه زمین فوتبال آرارات، مجموعه انقلاب و بعضا نفت را قرق کرده اید؛ آیا کسی حرفی زده است؟ چرا از اینکه تیم قلعه نوعی در تهران تمرین می کند ناراحت هستید؟ چرا هرگاه مقابل تریبون قرار می گیرید فاز تخریب قلعه نوعی را به خود می گیرید؟ یادتان باشد که تیم قلعه نوعی با کسر هفت امتیاز همچنان درصف مدعیان قرار دارد؛ اگر برای تیم شما این اتفاق می افتاد شک ندارم  که ماندگاری شما در استقلال پایدار نبود.

وی  افزود: توانایی فنی قلعه نوعی بر کسی پوشیده نیست و هرگز با این حرف ها تخریب نخواهد شد. تعجب اینجاست چرا در باشگاه استقلال کسی به صحبت های مجیدی که دوست دارد بر کار دیگران سرکشی کند تا خیلی از مسائل خودش سرپوش گذاشته شود تذکری داده نمی شود؟