پنجشنبه نهم فروردین ماه

سهمیه آسیایی به فوتبال ایران نرسید

کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ نخبگان فوتبال را راه اندازی می کند که ایران سهمی در این لیگ ندارد.

لیگ نخبگان فوتبال آسیا راه اندازی می شود. این تصمیم را کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته و جوایز این مسابقات برای تیم قهرمان شگفت انگیز است. به تیم قهرمان مبلغ ۳۶۵ میلیارد تومان تعلق خواهد گرفت.

خبر بد این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا  برای شرکت تیم های ایرانی در لیگ نخبگان یا همان سوپر لیگ هیچ سهمیه ای در نظر نگرفته است.

قرار است این بازی ها با حضور نمایندگان فوتبال کشورهای عربستان، امارات، قطر و ازبکستان برگزار شود.

متاسفانه  مسئولان فوتبال کشورمان  از این اتفاق بد  یا خبر ندارند  یا اگر خبری دریافت شده خود را به خواب زده تا فعلا درباد جام جهانی روزگار را طی کنند.

بی اعتنایی به نمایندگان فوتبال باشگاه های کشورمان این پیامد و  خطر را  به دنبال دارد که فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت تدریجی وگام به گام در حال حذف از جمع مدعیان وقدرت های اول فوتبال اسیا است.پیامدهای بی تفاوت ماندن در خصوص صدور مجوز حرفه ای اکنون سر باز کرده تا کنفدراسیون فوتبال اسیا دیگر ما را در جمع نخبگان اسیا حریف طراز اول نشناسد.در فدراسیون فوتبالی که به جز یک نفر بقیه غیر فوتبالی هستند،هنوز کنار زدن فوتبال ایران از لیگ نخبگان فوتبال اسیا به درستی  درک نشده وهضم و قبول ان بسیار سنگین است،چون فدراسیون فوتبال را غیر فوتبالی ها اداره می کنند.