شنبه یکم اردیبهشت ماه

عطابخشی: به دور بدشانسی افتادیم

دیدار استقلال و پیکان به زیبایی برگزار شد به طوری که در اظهارنظرهای اهالی فوتبال این نکته قابل توجه می نمود.  عطابخشی، مدیرعامل باشگاه پیکان نیز با ارایه نکات بازی پرداخت که می خوانید.

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: دیدار استقلال و پیکان زیباترین بازی لیگ از ابتدا تا به امروز بود به طوری که کسی دوست نداشت این مسابقه به پایان برسد، چون از زیبایی فنی آن بازی لذت می بردند.

وی ادامه داد: ما دچار بدشانسی شدیم و به دور آن افتادیم. به طوری که ما را در آغوش گرفته زیرا که فرصت های زیادی را از دست دادیم چه بسا که در این راه بالاترین امتیاز را کسب می کردیم و این فرصت ها به دلیل تیزبینی دروازه بان استقلال و کم دقتی بازیکنان پیکان از دست رفت.

عطابخشی افزود: مهاجم گلزن و کسی که ضربه نهایی را بتواند وارد کند در تیم ما جایش خالی است. اگر می توانستیم ضربات نهایی را وارد دروازه کنیم، استقلال شب سختی را پشت سر می گذاشت.

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت:  حیف که این بازی با تمامی زیبایی هایش گل نداشت. حق پیکان پیروزی بود. ما در اداره  و مدیریت بازی و همچنین در دواندن و چرخش توپ و سازمان تیمی، برتری کاملی نسبت به استقلال داشتیم.

عطایی با بیان اینکه رمز موفقیت تیم بدون ستاره ما تاکتیک پذیری تیم، جوانی وشاداب بازی کردن است، اعلام کرد: متاسفانه در چهار بازی گذشته برابر حریفان فرصت های گل را در حد پرشمار از دست داده ایم،اگر موقعیت های ما در چند بازی گذشته به ثمر می رسید،اکنون ما به سهمیه آسیا فکر می کردیم.

گفت و گو: اکبر عزیزی