جمعه دهم فروردین ماه
لیگ قهرمانان آسیا

نکونام: بدشانسی آوردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در دیدار برابر الغرافه می‌توانستیم این تیم را با موقعیت هایی که خلق کردیم، شکست دهیم اما با بدشانسی دو امتیاز از دست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جواد نکونام پس از تساوی بدون گل فولاد برابر الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم ما می‌توانست پیروز این بازی باشد و در صورتی که با اختلاف دو یا سه گل‌ می‌بردیم، نتیجه عادلانه‌ای رقم می خورد. توانستیم تیم خوب، پرمهره و بازیکنان خوب الغرافه را کنترل و آنها را مجبور به دفاع کنیم. می‌دانستیم حریف در ضدحمله و ضربات ایستگاهی خطرناک است اما بخوبی آنها را کنترل کردیم.

وی افزود: در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت هم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کردیم اما امروز بدشانس بودیم و دو امتیاز را از دست دادیم. سرمربی الغرافه از فوتبال ایران شناخت خوبی دارد و مربی صاحب سبکی است و از دوستانش در ایران برای شناخت فولاد کمک گرفته است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما نشان داد که می‌تواند هر تیمی را تحت فشار قرار دهد و نشان دادیم اگر بدشانسی نیاوریم می‌توانیم به موفقیت برسیم. امروز شانس به فولاد کمک نکرد و در ضربات آخر دقت نداشتیم و همین امر سبب شد تا به یک امتیاز برسیم. از گل نکردن موقعیت‌ها ناراضی هستم اما از عملکرد بازیکنان در این هوای گرم و با رطوبت رضایت دارم.

وی با اشاره به اینکه هدف و برنامه ما مشخص است گفت: در این بازی سعی کردیم به گل برسیم. ۶ دیدار در پیش داریم و نیاز است که در تمام بازی‌ها تمرکز داشته باشیم. دیدار با الغرافه برای ما تجربه شد و حال باید تمرکز خود را روی دیدار بعدی بگذاریم. زیرا تیم‌ ما عملکرد خوبی داشت و همه تیم فولاد را تحسین می‌کنند.

نکونام یادآور شد: برابر تیمی بازی کردیم که در زمین خود با ۱۱ نفر دفاع می‌کند. اینکه بتوانیم در کل بازی موقعیت ایجاد کنیم، دشوار است اما توانستیم با کنترل ستاره های حریف، موقعیت ایجاد و آنها را وادار به دفاع کنیم. الغرافه خط حمله بسیار خطرناکی دارد و علاوه بر گلر ما که در این بازی یک بار هم توپ در چارچوب نگرفت، تیم‌ نیز موفق شد موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کند. نگاه ما به آینده و بازی بعدی است.