شنبه یکم اردیبهشت ماه

پرونده گل محمدی در استیناف

رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که یحیی گل محمدی را با چهار جلسه قطعی و دو جلسه تعلیقی محروم کرده است با اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که در این رای عدالت جایگاهی ندارد و قرار شد که این پرونده در دادگاه استیناف مجددا مورد بررسی قرار بگیرد.

یحیی گل محمدی در این رابطه عنوان کرد: بار دیگر حرف هایم را تکرار می کنم و به آن ایمان دارم. عمد در قضاوت داور وجود داشت. باز تکرار می کنم داور مسابقه به همراه چند کارشناس داوری در نزد قاضیان حضور پیدا کرده و قضاوت عمدی داور دربی را یکی یکی بازگو خواهم کرد. اگر اشتباه از من بود از فوتبال کناره گیری خواهم کرد، اما اگر حق با داور باشد، دست او را به عنوان عذرخواهی خواهم بوسید.

گل محمدی در خصوص صحبت های اخیر استقلالی ها که در ارتباط با صدور رای است، گفت: توصیه من به آقایان استقلالی این است یکبار به آیین نامه مسابقات مراجعه کنند و آن را بخوانند. حرف زدن ساده است تا دیکته نوشته نشود غلط های آن دیده نخواهد شد. باید به روز شد. باید به قوانین جدید مراجعه کرد. اگر وقت ندارید مشکل از ما نیست. ما هم حرف برای گفتن داریم. اگر سکوت اختیار شده دلیل بر آن نیست که چیزی نمی دانیم و از چیزی خبر نداریم. خیلی از مسائل را می دانیم  و لیکن هرکس دارای شخصیتی است.