پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
مانوسی فر در بخش مراقبت های ویژه؛

مهندس پاشو، رفقا پشت در ایستاده اند

رفیق دوست داشتنی مبادا در بستر بیماری بمانی و سکوت اختیار کنی. مهندس خوش اخلاق و بی ریا، ببین رفقا پشت در ایستاده و دست به دعا برداشته و امن یجیب می خوانند.

خدایا به جز خودت، او را به کس دیگری مسپار و حافظ او باش ...

مهندس مانوسی فر عزیز دو شب پیش در سالن شهید کشوری در جمع دوستان پیشکسوت و رفقای قدیمی حاضر شد. این گروه اتحاد و دوستی مدت های طولانی است به مناسبت های مختلف گردهم‌ می آیند و ساعاتی را کنار هم می گذرانند.

پنجشنبه‌ شب فوتبال و بازی دوستانه بهانه شد تا رفقا گردهم آمده و  در سال جدید دورهمی زیبایی داشته باشند. بنده و اخوی هم توفیق دیدار دوستان را داشتیم و بعد از افطار در سالن حاضر شدیم. بساط دید و بازدید عیدانه برقرار بود و نشاط و شادی در گوشه گوشه سالن موج می زد. بعد از گرفتن عکس های یادگاری و گرم کردن نفرات‌، گروه های سه گانه تیمه ا تشکیل شد. نیم ساعت پس از بازی، بنده و اخوی از دوستان خداحافظی و سالن را ترک کردیم.

در اواخر بازی مهندس مانوسی فر با‌ لباس شخصی و با کفشی که از رفقا در اختیار می گیرد در زمین حاضر و برای لحظاتی پا به توپ می شود و...

در پایان بازی و در حالی که پذیرایی از حاضران در حال انجام بود، به ناگاه حادثه ای ناگوار رقم خورد.

مهندس عزیز دچار کسالت شد و به دلیل افت فشار به فوریت با آمبولانس به ‌بیمارستان رسالت منتقل و دیشب با موافقت اعضا خانواده برای ادامه معالجات به بیمارستان امام حسین(ع) واقع در نظام آباد انتقال یافت و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد و...

از خداوند متعال برای این مدیر دوست داشتنی و خدوم ورزش کشور شفای عاجل آرزو می کنیم.