جمعه دهم فروردین ماه
بازی پرسپولیس با آلومینیوم فردا برگزار می شود؛

با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟

دیدار پرسپولیس با آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقات جام حذفی فردا  در صورت مساعد بودن شرایط جوی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

گذشته از مسائل فنی و تاکتیکی دو تیم،یک نکته هنوز شفاف سازی نشده است و اینکه این دیدار می تواند با تماشاگر برگزار شود یا بدون تماشاگر .البته برای  پرسپولیس بازی بدون تماشاگر صورت عادی را به خود گرفته است چون تصمیمات در خصوص این تیم همیشه در دقیقه۹۰ اتخاذ می شود و اگر چند ساعت قبل از شروع بازی اعلان شد که بازی بدون تماشاگر است جای تعجب ندارد!

پرسپولیس در شرایطی به دیدار آلومینیوم خواهد رفت که تیم اراکی دیگر آن شرایط گذشته را ندارد. با آمدن مهدی رحمتی به عنوان سر مربی تفکر تاکتیکی این تیم تغییر یافته وان نیش ونوش از تیم الومینیوم  نقش کم رنگ را به خود گرفته است. با اینحال پرسپولیس با قبول و تحمل  تمامی سختی های دیکته شده از جام حذفی غافل نیست .دسترسی به این جام از اهداف این تیم می باشد وعبور از الومینیوم نکته ای است که انگیزه مضاعف را در سرخپوشان ایجاد کرده است. الومینیوم هم می اید تا بازنده نباشد.بی شک رحمتی نیز برای بروز توانایی وشایستگی اش در کسوت مربیگری دست وپا بسته مقابل پرسپولیس قرار نخواهد گرفت.