جمعه دهم فروردین ماه
گیتی پسند با عقیلی در لیگ برتر؛

نگاه نصف جهان به جوانان بومی باشد

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان پس از کسب مقام قهرمانی و صعود مقتدرانه به رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال ایران، آماده می‌شود تا فصل آینده در کنار سایر مدعیان سوپرلیگ خودش را مطرح کند.

 سعید عقیلی، سرمربی با تجربه تیم والیبال گیتی‌پسند با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی‌پسند برای تمدید قرارداد با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا فصل آینده نیز روی نیمکت سرمربی‌گری گیتی‌پسندی‌ها در لیگ برتر بنشیند.

سعید عقیلی که تاکنون توانسته تیم‌های سپاهان و گیتی‌پسند را به لیگ‌برتر والیبال برساند، فصل آینده روی نیمکت گیتی‌پسند در لیگ‌برتر می‌نشیند، اتفاقی که کمترین حقش پس از رساندن دو تیم اصفهانی به لیگ‌برتر است.

گیتی‌پسند با این توافق و تمدید قرارداد از دیروز رسما کارشان را برای حضور مقتدرانه در فصل جدید سوپرلیگ والیبال ایران در سال ۱۴۰۱ آغاز کرد. والیبال اصفهان حالا با دو تیم در لیگ برتر حضور می آید البته اگر انحلال سپاهان شایعه باشد. دیار زاینده رود در دهه ۵۰ سوای ذوب آهن که قدرتی بود تیم دخانیات را نیز در سطح اول والیبال داشت و بیشتر بازیکنانش بومی بودند؛ جواد پرورش، محمد عقیق، هوشنگ حق شناس، حسین رجایی، محسن عندلیب، مهران زارع، مهر داد سلطانی و مهدی تنفگ ساز که روزنامه نگاری برجسته هم بود از فرآورده های والیبال نصف جهان بودند. سعید معزی و خیلی های دیگر و امروز اگر نگاهی به استعداد های جوان منطقه نداشته باشد پول بی زبان را دور ریخته است.