سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

به حاشیه ها دامن نزنید

علی خسروی پیشکسوت کارشناس داوری که بعد از دربی و با حضور در یک برنامه تلویزیونی به صورت زنده قضاوت داور  دربی را کارشناسی کرد، همچنان قصد دارد با پرداختن  به قضاوت  داور دربی به مسائل حاشیه ای فوتبال دامن بزند.

خسروی بار دیگر در فضای مجازی همچنان  بحث خود را در مورد قضاوت داور دربی دنبال و هواداران یکی از تیم ها را محکوم کرد که به او همچنان دشنام  می دهند. این در حالیست که داستان دربی خوب و بدش به پایان رسیده و تنها در خاطرات باقی مانده است، گذشته از آن داور دربی طبق گفته خودتان  توسط یک تیم از کار گروهی داوران انتخاب شده که در این میان شما هم در راه انتخاب داور دربی نقش و حق رای داشتید. طبیعی است که شما از انتخاب آن داور و نوع قضاوت دفاع خواهید کرد، همانطوریک ه در آن برنامه تلویزیونی شما برای محکوم کردن دیگران دیده شدید و نه برای کارشناسی قضاوت داور دربی.

اعتقاد بر این است داستان دربی را تمام شده بدانید و نیازی به دامن زدن آن نیست، چون خود لیگ هم در مسیر اتمام قرار دارد و به نوعی حساسیت در بازیه ای هفته های پایانی وجود دارد که با دامن زدن شما به مسائل قضاوت دربی آرامش فوتبال مسیر بیراهه به خود خواهد گرفت.