شنبه یکم اردیبهشت ماه

سر خط اخبار فوتبال

حریفان سرخابی، اتفاق عجیب دیدارهای خیبر و مس کرمان و صحبت های مرادمند سرخط اخبار فوتبالی است که در ذیل می توانید بخوانید.

واکنش مرادمند و تکاپو در استقلال

محمد مراد مدافع سابق تیم استقلال که به دلیل اعزام به خدمت سربازی از استقلال جدا شده است، در توئیت خود مبنی بر بازگشت  به تیم استقلال نوشت: گول این حرف ها را که به زودی به استقلال خواهم برگشت نخورید. کاری و اقدامی از درون باشگاه برای بازگشت من صورت نگرفته که بخواهم برگردم. من سرباز هستم و در خدمت تیم ملوان.

به دنبال پخش این توئیت که کنایه به مدیران باشگاه استقلال را همراه داشت، موج بزرگی در باشگاه استقلال ایجاد شد تا بیانیه جدیدی و برخلاف بیانیه های چند روز گذشته صادر گردد.دلجویی ها اغاز شد و وعده های جدیدی ارائه گردید تا بلکه مرادمند به ارامش برسد،ولی کما کان مرادمند سرباز نیروی دریایی ودر اختیار تیم ملوان قرادارد.

حریفان بعدی استقلال و پرسپولیس معلوم شدند

تیم فوتبال پرسپولیس که امروز تیم فوتبال آلومینیوم را در ورزشگاه آزادی ملاقات خواهد کرد، در صورت کسب پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد داشت. در این مرحله تیم خلیج فارس ماهشهر حریف پرسپولیس خواهد بود. با توجه به شرایط جدول بازی ها شکار جام قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

از سوی دیگر در صورت شکست تیم نساجی مازندران از سوی استقلال، آبی پوشان در مرحله بعد به دیدار تیم مس کرمان خواهد رفت. برای آبی پوشان هم راهیابی به فینال جام حذفی قابل پیش بینی است. اگر نکات یاد شده تحقق یابد، در شب عید فطر دربی حذفی را شاهد خواهیم بود.

 

یک اتفاق عجیب

در جریان دیدار دو تیم خیبر و مس کرمان یک اتفاق عجیب رقم خورد.

این دیدار در کرمان انجام شد. سرمربی تیم خیبر برای این بازی تیم اصلی را در شهر خود حفظ کرد و گروهی دیگر از بازیکنان  را که در اصل پشتوانه ها محسوب می شوند روانه کرمان می کند. تیم اصلی در شهر خود باقی می ماند تا زیر نظر سرمربی به تمرین بپردازد. تا کنون یاد نداریم که تیمی برای یک مسابقه مهم و در مرحله حساس از بازیکنان اصلی خود چشم پوشی کرده وبه جای ان  بازیکنان ذخیره را برای انجام مسابقه روانه دیار دیگری کند.این نکته جدید را باید به عجایب  فوتبال که جدیدترین اتفاق به شمار می آید، اضافه کرد.