جمعه دهم فروردین ماه

عالیشاه: اراده قهرمانی در پرسپولیس موج می زند

پایان مصدومیت و بازگشت مجدد امید عالیشاه به ترکیب تیم پرسپولیس این امیدواری را ایجاد کرده است تا امیدواری گل محمدی برای اهداف اصلی تیمش که همان قهرمانی باشد، پر رنگ تر شود.

عالیشاه از روزهای خوب بازگشت خود به پرسپولیس گفت:  خدا را شکر دوران مصدومیت به پایان رسید وباز به ترکیب پرسپولیس باز گشتم. در پرسپولیس یک نکته همیشه وجود دارد وآن هیچ گاه کم رنگ نمی شود و آن امیدواری است. با امید زندگی می کنیم وبا امید تا پایان بازیها خواهیم جنگید.حس قهرمانی در پرسپولیس همیشه در حال جوشش است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که در داخل میدان نتایج را رقم بزنیم. موفقیت وحتی ناکامی در دست خودمان است، اما متاسفانه و در نهایت تعجب با تیم مردمی پرسپولیس برخورد خوبی نمی شود.هر روز یک نکته را مقابل ما قرار می دهند تا از مسیر قهرمانی دور شویم.امیدوارم ودعا گو هستیم تا یک روز سنگ اندازی ها بر علیه پرسپولیس به نقطه پایان برسد.

عالیشاه ادامه داد: در پرسپولیس ماندگار هستم چون باعث افتخار است که پیراهن یک تیم محبوب ومردمی را برتن دارم. فشارهایی که بر پرسپولیس وارد آمده است کوه را جابجا می کند، ببینید که درنزد مربیان آرام تر از   گل محمدی وجود دارد. بر اساس فشارهای مهندسی شده او را به چه مرحله ای رسانده اند.

وی افزود: پرسپولیس به دنبال جام ششم است. نمی دانم چرا برخی ها مایل به دریافت جام ششم از سوی پرسپولیس نیستند، اما این اراده در پرسپولیس موج می زند و هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.