جمعه دهم فروردین ماه

دیدار پرحاشیه استقلال تهران – نساجی مازندران

برخورد استقلال تهران با نساجی مازندران در چارچوب رقابت های جام حذفی که فردا در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد، نمی تواند یک مسابقه عادی باشد.

این دو رقیب از دیرباز با هم در چالش قرار دارند. مازنی ها معتقدند که حق آنها در رویارویی با آبی پوشان برآورده نشده است وا صولا محبت های بیرون از مستطیل سبز سبب شده تا آبی پوشان خارج از مستطیل به امتیازات لازم دست یابند.

نساجی درصدد است اینبار در جام حذفی به آنچه که حق خود می داند به آن دست یابد. اینان از شهر خود دست خالی به تهران نخواهند آمد. هواداران پرشور این تیم با اتوبوس های فراوان در حال تدارک و سفر به سمت تهران هستند تا تیم محبوبشان احساس غربت نکند.

اما استقلال تیم بدون شکست این فصل فوتبال کشور که این امتیاز را تا به امروز همراه دارد، با قدرت تمام در این میدان دیده خواهد شد. تیم مجیدی نه محروم دارد و نه مصدوم. در حقیقت استقلال بدون هرگونه بهانه به استقبال نساجی مازندران خواهد رفت.

تیم مازنی ساکت الهامی که یک تیم فیزیکی به حساب می آید، فوتبال متنوعی را در روند حرکتی خود دارد. گرچه مسعود شجاعی، هافبک کهنه کار خود را همراه ندارد ولیکن به دلیل قدرت بدنی بالا و دوندگی فراتر از حد معمول به گونه ای دیده می شود که نه تنها کمبودهای تیمش احساس نشده، بلکه دردسرهایی را برای حریف به وجود می آورد تامسیر تنفس سخت و عذاب آور شود.

دیدار این دو تیم که همیشه پرحاشیه بوده، اینبار هم می تواند پر و با لحظه هایی همراه باشد که قابل پیش بینی است؛ چون در جام حدفی باید یکی برنده و دیگری بازنده از میدان خارج شود؛ وسط ندارد و این مهم می تواند بر حساسیت، اهمیت و بر حرف و حدیث ها دامن بزند.

نویسنده: اکبر عزیزی