شنبه یکم اردیبهشت ماه

ایرانیان در جام بین المللی دبی

تیم والیبال ایتالیا با داشتن سیدموسوی توانست 3 بر یک ایرانیان را شکست دهد و این در حالی است که باشگاه الشباب  شرایط تیم شهداب یزد را پذیرفته چون این تیم یکپارچه را قهرمان ایران می داند.

تیم والیبال امپراطور(ایتالیایی ها) که سید موسوی را در ترکیب دارد، ساعاتی پیش سه بر صفر تیم ایرانیان متشکل از کیاوش حیدری، اشکان درخشان، مرصاد اقاخانی، محمد صادقی، یحیی قلیچ نیازی، ادریس دانشفر،علی یوسفپور و عماد جوینده را داشت 3 بر یک شکست داد. سیتا پاسوری سرشناس ایتالیا، دیوید کاندلارو، لیبر من گومز، مارکو یوکوسونوییچ برای امپراطور بیشتر بازی کردند. تیم ایرانیان در دفاع و توپگیری حریف حرفه ای بین المللی نشد. نکته جالب اینکه شهاب الرهامی مدرس عمانی فدراسیون تیم استایدر(ایرانیان)را کو‌چینگ می کرد؛مردی که رکورد دار برپایی کلاس در کشور ما بوده است وی در ایران تحصیلی می کرد.

اما شهداب یزد تنها تیمی است که یکپارچه وارد میدان جام بین المللی امارات شد؛ بن ثانی ها مدیران باشگاه الشباب الاهلی با این دلیل که قهرمان ایران است همه شرایط را پذیرفته اند و امشب منتظرند تا دریابند که حسابی که روی تیم ایرانی کرده اند، درست از آب در می آید یا خیر؛ شهداب (بن ثانی) ساعت  ۲۳با تیم دنیس انجل کوبابی بازی می کند؛ نتیجه این مسابقه در ماندن یا حذف هر دو تیم دخیل است. با پیوستن محمود افشاردوست به جمع مسافران دبی؛ باید دید تیم طلوع کیان مسابقه حیاتی امشب را در تورنمنت بین اسلامی ناس اسپورت  چگونه پشت سر می گذارد. در تیم  کوبا (آتش گروپ)سوای دنیس انجل که از ستارگان والیبال جهان بود. لوپز از برزیل، الساندرپ فرانما از ایتالیا، استیون دارت از کانادا و یک بازیکن بوسنیایی عضویت دارند.