پنجشنبه سی ام فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

مخاطبان اخبار پشت پرده امروز فوتبال ایران از حضور کی روش به تیم ملی فوتبال عراق و نشست درویش و گل محمدی بعد از حذف پرسپولیس و حواشی فوتبال ایران باخبر می شوند که می خوانید.

*بعد از آنکه تیر کسانی که قصد داشتند تا مجددا کارلوس کی روش را به فوتبال ایران تحمیل کنند، به سنگ خورد، این مربی پر سروصدا و جنجالی و زیاده خواه به فوتبال عراق پیوند خورد.

*یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی به باشگاه فراخوانده شد و نزدیک به دوساعت با رضا درویش پشت درهای بسته گفت و گو داشت. حرف هایی زیادی در این نشست مطرح شد، اما سخنگوی باشگاه عنوان کرد محوریت صحبت ها به شش بازی پیش روی لیگ بود. گل محمدی بعد از خروج از باشگاه عازم سفر به کرمانشاه شد.

*بخش بازاریابی سازمان لیگ اعلام کرد  باشگاه استقلال مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به این سازمان بابت تبلیغات محیطی بدهکار است. ما تا روز شنبه به باشگاه استقلال فرصت داده ایم که بدهی خود را تسویه کند در غیر اینصورت تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

*سازمان لیگ اعلام کرد دیدار دو تیم نساجی ومس کرمان در چارچوب مرحله نبمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه ارادی تهران برگزار خواهد شد.

*  کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دو بازیکن تیم استقلال را به مبلغ ۳۰میلیون تومان جریمه نقدی  و یک جلسه محرومیت تعلیقی کرد. این رای به حوادث  و   اتفاقات  دیدار استقلال و گل گهر مربوط می شود.

* معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی شد، ادعای رادو  برای دریافت مبلغ ۹۵۶ هزار دلار ظلم به باشگاه و هواداران پرسپولیس است. ما پول او را از طریق صادق محرمی پرداخت کرده ایم ، اما او منکر می شود؛ اگر او بخواهد به درخواست خود  پافشاری کند، مجبور هستیم که با یک وکیل خارجی حساب های او را که صادق محرمی به وی پرداخت کرده مورد بررسی و پیگیر قانونی باشیم.

*اداره مالیاتی کلیه حساب های فدراسیون فوتبال را مسدود کرد و فدراسیون حق هیچ گونه فعالیت مالی را ندارد. با این خبر فدراسیون فوتبال دچار شوک بزرگی شد.

*هواداران تیم نساجی که با چندین دستگاه اتوبوس به تهران آمده بودند به هنگام بازگشت به مازندران توسط برخی از هواداران خشمگین مورد آسیب و شکسته شدن شیشه ها واقع شد.
نویسنده: اکبر عزیزی