جمعه دهم فروردین ماه
والیبال بین المللی ناس اسپورت دبی؛

شهداب به نیمه نهایی رسید

در پایان دور مقدماتی رفابت های بین المللی ناس اسپورت (جام رمضان) دبی تیم های برزیلی (الجوارع)، ایتالیایی (امپراتور)، پاکستانی (زعبیل) و شهدای  یزد (بن ثانی) به مرحله نیمه نهایی صعود کردند تا از روز جمعه پیکارهای ضربدری را بر گزار کند.


شهداب شب گذشته 3 بر یک از سد تیم  کوبایی گذشت تا با 2 برد و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه الف شانس خود را برای حضور در فینال بیازماید. در این بازی مهدوی، حاجی پور، الله وردیان، ولی زاده، رسولی و همایونفرمنش در ترکیب اصلی جای گر فته بودند که از ست سوم سلیم چپرلی نیز وارد میدان شد و عملکرد خوبی هم داشت.

در پایان مسابقه ولی زاده، سرعتی زن آذری زبان شهداب بهترین بازیکن میدان شد و جوایزی به وی تعلق گرفت. حریف نیمه پایانی نماینده ایران که تحت پوشش بن ثانی بازی می کند، امشب  مشخص خواهد شد که به احتمال زیاد تیم برزیلی ها خواهد بود که از قدرت سرویس تیمی و توان تهاجمی بالایی برخوردار است.

 

پیکان و یاران کمکی

جام باشگاه های آسیا نزدیک است و دو نمایند ایران حریفان خود را شناخته اند. پیکان که نایب قهرمان لیگ است از آروین انگاپت فرانسوی به دو یار داخلی علی شفیعی و فرهادی سال افزون رسید. ستارگان بزرگ بین المللی به این آسانی ها به تیم های ایرانی نمی پیوندند. سوای  پول و دستمزد عالی برهه زمانی را نیز در نظر می گیرند با اینهمه اگر انگاپت می آمد عالی می شد ولی پیمان اکبری سرمربی خودروسازان می گوید؛ انگاپت گمانه های رسانه هاست! از سوی دیگر شهداب قهرمان لیگ ایران که در دبی خوب تمرین می کند، هنوز هیچ حرفی از گزینه های تقویتی نزده و باید منتظر ماند و دید که ژاپن و الریان که تیم های مطرح جام آسیا به شمار می آیند، چه کیفیتی دارند.

گزارش: جمشید حمیدی