سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

خبرهای کوتاه از فوتبال

اخبار کوتاه امروز در زمینه فوتبال به تغییرات در باشگاه پیکان و خذف شایعات گوناگون در پیرامون فوتبال پرسپولیس اختصاص دارد.

ریزش در اکادمی پیکان

اتفاقاتی در اکادمی پیکان شکل گرفته که باعث شد  تا  امیر  عطا بخش مدیر عامل این باشگاه مجبور به ابجاد خانه تکانی وریزش  وتغییرات وسیع در  رده تیم های پایه این باشگاه شود.

عمده اتفاقات از دیدار نوجوانان پیکان با کیا رقم خورد که منجر به سقوط اخلاق شد.سپس مسائل دیگری رقم خورد که باید ریزش صورت می گرفت.

شایعات در پرسپولیس بی رنگ شد

شایعاتی مبنی بر اینکه گل محمدی پس از دیدار با درویش محل باشگاه را به صورت قهر ترک کرده و عازم کرمانشاه شد بی اساس بودن  این حرف زمانی ثابت شد که گل محمدی پس از بازگشت از سفر فرمان شروع تمرینات را از فردا اعلام کرد.

گفته شد که با شروع تمرینات پرسپولیس یک دستیار اهل کرواسی کنار دست یحیی قرار  خواهد گرفت. چنین اتفاقی هم رخ نداد و باشگاه آن را تکذیب کرد. باشگاه پرسپولیس به دنبال شکایت از شایعه سازان است.

شنیده شد بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد. این خبر هر روز در فضای مجازی پخش و درج می شود، اما خود بیرانوند برای پایان دادن به شایعات چنین واکنش داد، مانده ام چه بگویم. اخباری از زبان من نوشته می شود که بی اساس است.از پرسپولیس تا به امروز کسی با من تماس نداشته است.

گزارش: اکبر عزیزی