پنجشنبه نهم فروردین ماه

از گوشه و کنار ورزش های رزمی

ورزش های رزمی در کشور ما به همان اندازه که صاحب عنوان و افتخار بوده اند، از حواشی هم دور نمانده اند. از کاراته روزگاران دور گرفته تا ووشویی که امروز ما در آن ادعا داریم.

* یک ایرانی سرمربی تیم ملی تکواندو لبنان شد. فرزاد عبداللهی که از ملی پوشان صاحب عنوان شمال کشور بوده و طلای قهرمانی جهان را دارد مدتی نیز مرتب یک تیم باشگاهی لبنان بود.

* مهرو کمرانی سرمربی سابق تیم ملی بانوان در بازی های توکیو اعلام‌ کرد فقط با سمت سرمربی با فدارسیون همکاری خواهد کرد این در صورتی است که هادی ساعی و کمیته فنی فدراسیون مینو مداح را به عنوان سرمربی جدید برگزیده است مداح پیش تر نیز سرمربی تیم ملی بوده است.

*مربی ایرانی استان سیواس از باند بازی در ورزش ووشو انتقاد کرد و گفت: از فامیل بازی در فداسیون ووشو همین بس که بدانید رئیس فدراسیون برادرش را به عنوان دبیر برگزیده بود و برادر حسین اوجاقی نیز سرمربی تیم ملی ساندا شد؛ همه را خانه نشین کرده اند! البته احمدی که در بلغارستان نیز کار کرده در داخل اجازه کار ندارد؛ سرمایه سوزی و دلسردی در ورزش ادامه دارد.

*اکبر احدی کار شناس بوکس از وضعیت زیرساخت ها در بوکس انتقاد می کند وی می گوید: بوکس در سطح ملی نتایج بدی نگرفته است. ثوری به بهانه جوانگرایی افرادی را به فدارسیون آورده که هیچ جایگاهی در بوکس ندارند.

*حسن کارکردی قهرمان سابق بوکس آسیا که در انگلستان زندگی می کند، ضمن‌ گلایه از جفاهایی که در فدراسیون قبلی به امثال وی شده و عده ای با حمایت بیهوده از روزبهانی که مغلوب همیشگی او بوده، باعث جلای وطن وی شده گفت: الان فدراسیون ثوری خوب عمل می کند و نباید با انتقادات حاشیه ای زحمات او را زایل سازند!