پنجشنبه سی ام فروردین ماه
پیکان در جام باشگاه های آسیا؛

اکبری: سانتوری با موزرسکی آسان نیست

رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا کمتر از یک ماه دیگر در تهران آغاز می شود. در این مسابقات هفت تیم حضور خواهد یافت. باز هم مانند گذشته از کره جنوبی و چین اثری در بین شرکت کنندگان دیده نمی شود.

چینی ها البته از معدود زمان هایی است که قید حضور در مسابقات را زده اند. تیم پیکان و شهداب یزد نمایندگان ایران در آسیا هستند. پیمان اکبری سرمربی پیکان درباره آماده سازی این تیم به البرز ورزشی گفت: تمرینات خود را با بازیکنان داخلی آغاز کرده ایم. سه بازیکن به اسامی فرشاد اکبری، امیر حسینی و رضا صفایی از جمع ما جدا شدند. اکبری به دلیل آسیب شدید کتف نمی تواند تیم ما را همراهی کند.

سرمربی پیکان درباره شایعات مربوط به حضور یکی از ستارگان نامی والیبال دنیا در تیم پیکان گفت: مذاکراتی انجام شده و شاید یکی از آنها را به خدمت بگیریم اما هنوز قطعی نیست. در جام باشگاه های آسیا ما با سانتوری ژاپن همگروه هستیم که بازیکنان شاخصی چون موزرسکی و یاناگیدا را در اختیار داریم؛ بنابراین نمی توان ژاپن را حریف آسان تلقی کرد.

کاپیتان و مربی سابق تیم ملی درباره تیم گروه بندی مسابقات والیبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد، نیز گفت: کار ما بسیار دشوار خواهد بود برای اینکه هلند یک تیم قدر در اختیار دارد، آرژانتین نیز فوق العاده قوی است و مصر که اصلا رقیبی آسان نخواهد بود. بنابراین امیدواریم که تیم ملی بتواند در این مسابقات آبرومندانه ظاهر شوند.

گفت و گو: جمشید حمیدی