پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

پشت پرده اخبار

آخرین اخبار ریز و درشت فوتبال را می توانید در این ستون جستجو کنید.

*عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم تیم پرسپولیس برای خروج از لیست مازاد پرسپولیس، ظرف یکی، دو روز آینده به قطر سفر خواهد کرد تا پارگی رباط صلیبی اش را عمل جراحی کند. شرط پرسپولیس برای حفظ آل کثیر، انجام جراحی و بازگشت به دوران آمادگی و حضور در میدان است.

* شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان که در قطر توپ می زند،پس از عمل جراحی از بیمارستان خارج تا دوران نقاهت را در منزل سپری کند.

* وقت آزاد سرپرست موقت فدراسیون فوتبال آنقدر زیاد است که روز گذشته چند ساعتی را با لیدرهای وابسته به باشگاه استقلال گذراند!

*  پین مربی ایتالیایی تیم استقلال که به هنگام خروج از ایران با مشکل ایجاد شده بود، با ارسال پیامی به مدیران باشگاه استقلال اطلاع داده که بازگشت من به ایران با تاخیر همراه خواهد بود و با شروع مجدد تمرینات منتظر من نباشید.

* قرار است به زودی درخصوص بازگشت حامد لک به تمرینات  تیم پرسپولیس، بین کادرفنی جلسه ای بر قرار وتصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

* در پی ریزش در نزد مربیان فوتبال پایه  پیکان، برخی از مربیان پایه تیم فوتبال سایپا به این تیم انتقال یافته اند. این جابجایی ها باعث شگفتی وبعضا ناراحتی مدیران با شگاه سایپا  شده است تا اقداماتی را در دستور کار داشته باشند.

براساس شکایت محسن بنگر از مهاجم سابق استقلال که هم اکنون در فوتبال قطر توپ می زند و همسر این بازیکن به جرم کلاهبرداری  حکم جلب سیار مهاجم سابق استقلال وهمسرش صادر شد.

نویسنده: اکبر عزیزی