چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

سپاهان دنبال جبران و فولاد به فکر بلند پروازی

امشب نمایندگان فوتبال کشورمان در دیدار های مجدد و حساس بار دیگر به میدان خواهند رفت. سپاهان باالتعاون عربستان در ساعت 20:45 و فولاد با اخال در ۴۵ دقیقه بامداد در میدان دیده خواهند شد.

سپاهان که دو باخت و یک شکست در کارنامه دارد، به دنبال جبران ناکامی است، اما فولاد که دو تساوی و یک پیروزی را در کارنامه اش قرارداده درنظر است تا به بلند پروازی خود ادامه دهد.

سپاهان که شروع خوبی در بازی ها داشت، نتوانست این روند را ادامه دهد،اما فولاد که محتاطانه اغاز کرده بود ،گام به گام به شرایط یک تیم ایده آل نزدیک شد تا در گروه خود و در بالای جدول خودنمایی کند. دیدار امشب فولاد با اخال از این جهت حساس است که در صورت پیروزی بین خود با سایرین فاصله قابل توجه ای خواهد انداخت.

از سوی دیگر سپاهان اگر بر اندیشه خودنمایی است باید از اشتباهات دو ناکامی دیدارهای قبل درس گرفته و بازی هوشمندانه را برابر حریف دندان گرد خود به کار بگیرد. سپاهان هم مانند فولاد می تواند در فوتبال آسیا بزرگ نمایی کند، چون پتانسیل این کار بزرگ را دارد، اما نوید کیا باید به بازیکنان خود از لحاظ شرایط روحی نکاتی را یادآور شود که هر بازگشتی امکانپذیر می تواند باشد. التعاون حریف امشب سپاهان تیم شکست پذیری می تواند باشد. گرچه همین تیم عربستانی در دیدار اول سه گل به سپاهان زد و سپاهان در آن روز خودش نبود. اکنون نویدکیا خودباوری را باید در روح جسم تیم خود دمیده تا این بار این سپاهان هست که می تواند حریف عربستانی را به زیر بکشاند.