شنبه یکم اردیبهشت ماه
در گفت و گو با نایب رئیس فدراسیون بسکتبال مطرح شد؛

ملک: برای بانوان مشاور خارجی می آوریم

اولویت فدراسیون بسکتبال به ویژه در بخش بانوان پرداختن به امور پایه است و ما این کار را با برگزاری مسابقات زیر 16 سال آغاز کرده ایم.

فتانه ملک نایب رئیس جدید فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان مطلب فوق افزود: مشغول تنظیم آیین نامه مسابقات در رده های مختلف هستیم. ضمن اینکه لیگ برتر نیز همانند دوره های پیشین مهم ترین برنامه های فدراسیون بسکتبال می دانیم.

ملک که خود از ملی پوشان بسکتبال بود، درباره مسایل مربوط به تغییر مربیان تیم های ملی نیز گفت: هنوز با مهندس داوری رئیس فدراسیون در این زمینه به جمع بندی نرسیدیم ولی نگاه کلی فدراسیون این است که در هر دو بخش از مربی یا مشاور فنی قوی خارجی استفاده کنیم.

ملک درباره تغییرات در کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال نیز گفت: خانم فاطمه دهقان برای کمیته مسابقات و مریم زارع را برای کمیته های مسابقات و داوران برگزیده ایم که هر دو این ورزش را به بهترین نحو می شناسند.

وی در پاسخ به پرسش ما که چرا خانم طهماسیان را با وجود کارآمدی بسیار خوب و رضایتی که بیشتر تیم های ورزشی داشته اند، از کمیته مسابقات کنر گذاشته اند، گفت: طهماسیان از بهترین داوران بین المللی ایران است و دوست داریم وی در این زمینه فعال باشد. ضمن اینکه به زحماتی که در این زمینه کشیده اند، ارج می گذاریم.

گفت و گو: صدیقه فتاحی