پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

اعتراض فدراسیون کشتی به دولت تورلیخانف

فدراسیون کشتی طی نامه ای به دولت تورلیخانف به میزبانی نامناسب مغولستانی ها از رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا اعتراض کرد.

 از جمله مواردی که فدراسیون کشتی در این نامه به تورلیخانوف متذکر شده است، اسکان تیم ایران در هتلی به نام بایناگول است که استانداردهای میزبانی در آن رعایت نشده و بنا بر گزارش های پزشک و متخصص تغذیه اعزامی به این مسابقات، با قید فوریت نیازمند بازنگری و پیگیری می باشد.

بر این اساس غذاهای موجود در رستوران این هتل از تنوع و کیفیت مناسب برای کشتی گیران برخوردار نیست و آب معدنی که جزء اساسی ترین نیازهای هر ورزشکاری محسوب می شود و هیچ گونه نوشیدنی دیگری نیز همراه با غذا توزیع نمی گردد. نکته مهم اینکه اگر ورزشکاری تقاضای آب یا نوشیدنی دیگری را داشته باشد باید هزینه آن را به صورت مجزا پرداخت نماید.

این موضوع در حالی اتفاق افتاده که هر نفر مبلغ 200 دلار برای هر روز اقامت در این هتل پرداخت کرده است و رفتار مسئولان هتل منطی به نظر نمی رسد.

لازم به ذکر است تمامی این موضوعات در حالی رخ داده که هیچ نماینده یا مسئولی از فدراسیون مغولستان در هتل حضور ندارد تا سرپرست تیم بتواند این موارد را با ایشان درمیان بگذارد.