جمعه دهم فروردین ماه
آلومینیوم و خلیج فارس در نیمه نهایی جام حذفی؛

یکی در فینال

دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز با دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و تیم خلیج فارس ماهشهر دنبال خواهد شد. تیم برنده به فینال بازی ها راه خواهد یافت.

آلومینیوم با رحمتی قبل از راهیابی به مرحله نیمه نهایی در یک بازی پر افت و خیز موفق شد تیم پرسپولیس را حذف کند، اکنون اینان با روحیه بالا به مصاف تیمی خواهند آمد که از لیگ دسته دو برخاسته که در مسیر راهیابی به این مرحله گرد و خاک فراوانی به راه انداخت. تیم ماهشهری هم به میزان تیم اراکی صاحب انگیزه است.

اصولا در جام حذفی همانطوری که از نامش پیداست، هر اتفاقی قابل پیش بینی است. این امکان وجود دارد که تیم خلیج فارس در بازی امشب نیز ادامه دهنده شگفتی های بازی های قبل خود باشد.

از سوی دیگر مهدی رحمتی که دیرهنگام به تیم اراکی پیوند خورد و شروع خوبی با این تیم داشت کاری را در بازی امشب از خود به نمایش بگذارد که فوتبال اراک در سابقه خود، یعنی راهیابی به فینال جام حذفی را به یاد نداشته باشد.

به هر روی دیدار امشب آلومینیوم با تیم خلیج فارس ماهشهر می تواند هزاران نکته از خود باقی بگذارد.

دیدار دوم این مرحله از بازی های حذفی بین نساجی قائم شهر با مس کرمان خواهد بود.

این بازی فردا  در ورزشگاه ازادی صورت خواهد گرفت که تا این لحظه نزدیک به ۲۰هزار بلیت از سوی هواداران منتسب به نساجی خریداری شده است. سهمیه راهیابی تماشاگران به ورزشگاه ۳۰هزار نفر خواهد بود.