پنجشنبه سی ام فروردین ماه
تازه ترین حرف های علیرضا نیک بخت واحدی؛

در حمایت از دادگان، فوتبال را سه سال تعطیل کنید

علیرضا نیک بخت واحدی که اکنون چهره  پیشکسوت را به خود گرفته در تازه ترین اظهار نظر خود به نکات تازه ای اشاره کرد که می خوانید.

مشکلات فوتبال نه تنها کم نشده است، بلکه هر روز بر میزان آن افزایش می یابد.

متاسفانه یک گروه مربی در فوتبال ما وجود دارد که به صورت چرخشی هرسال مسئولیت یک تیم را در اختیار می گیرند که خروجی انها برای رشد فوتبال صفر است.

باید پذیرفت که فوتبال ما حرفه ای نیست، از آماتور هم پایین تر هستیم. فقط نام حرفه ای را یدک می کشیم.  اگر قرار است حرفه ای دیده شویم باید تمام ابعاد حرفه ای را به کار گرفت. این فوتبال فعلا مکان نان وآبدار خوبی برای برخی ها به شمار می آید که به ثروت رسیده اند.

اعتقادی به تغییرات در کادر فنی تیم ملی ندارم. شجاعت اسکووچیچ ستودنی است. در بد شرایطی دل به اتش زد وتیم ملی را که نا امیدی راحس می کرد به سرعت وزودتر از هر زمان دیگری به جام جهانی برد. اکنون زمان حمایت از او است نه تغییرات. باهمین اسکوچیچ می توانیم در جام جهانی به صعود در مرحله دوم فکر کرد.

استقلال در یکقدمی قهرمانی قرار دارد. باید در شش بازی باقی مانده اش هوشمندانه بازی کند. اگر دچار اشتباه شود،مانند جام حذفی قهرمانی در لیگ را از دست خواهد داد.

متاسفانه نا پاکی در فوتبال همچنان وجود دارد،برای رسیدن به پاکی درفوتبال باید انقلابی عمل کرد. حرف دکتر دادگان درست است. باید فوتبال را سه سال تعطیل کرد تا پاکی وسلامت در فوتبال جاری شود.

باید برای کاهش ضریب اشتباهات داوری دستگاه وی .  آر . ای راوارد کرد. تا مادامی که از این دستگاه محروم باشیم، هر اشتباهی و هر اتفاقی قابل پیش بینی است.

گفت و گو: اکبر عزیزی